پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ارگی

حوزه/ فرماندار مهدی‌شهر با بیان اینکه جریان اربعین حسینی متعلق به حزب و جناح و دیدگاه و سلیقه خاصی نیست، گفت: شهرداران شهرهای مهدی‌شهر و شهمیرزاد و درجزین در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد حال و هوای اربعین حسینی در شهرستان، تبلیغات و فضاسازی در محیط شهری را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حسن ارگی، ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد اربعین حسینی شهرستان مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه تمامی توان شهرستان در راستای برگزاری اجتماع باشکوه اربعین حسینی در کربلای معلی بسیج شود، اظهار داشت: شهرداران شهرهای مهدی‌شهر و شهمیرزاد و درجزین در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد حال و هوای اربعین حسینی در شهرستان، تبلیغات و فضاسازی در محیط شهری را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه موکب شهرستان مهدی‌شهر در سال‌های گذشته در کربلای جلوه و نمود بسیار خوبی داشت و مردم این شهرستان فعالیت خوب و رضایت‌بخشی داشتند، تصریح کرد: فرهنگ عاشورایی هرساله باید بیش‌ازپیش در شهرستان مهدی‌شهر بدرخشد.

وی افزود: جریان اربعین حسینی متعلق به حزب و جناح و دیدگاه و سلیقه خاصی نیست و کلیه مسلمانان تحت لوا و خیمه امام حسین(ع) جمع هستند و توفیق نوکری و خدمت در این دستگاه را باید قدر دانست.

ارگی با اشاره به تلاش مسئولان در راستای اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلا خاطرنشان کرد: مسئولان سوای از وظیفه ذاتی که به‌عنوان یک مسئول در هماهنگی و آماده‌سازی شرایط و زمینه‌های این اجتماع دارند باید به‌عنوان یک مسلمان در این حوزه گام بردارند و تلاش جدی داشته باشند و باید از فرصت طلایی اربعین حسینی در این زمان استفاده کرده و فرهنگ عاشورا را زنده و ترویج کنیم و هدف امام حسین (ع) احیای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین بزرگ‌ترین راه‌پیمایی جهان است، گفت: آیین پیاده‌روی اربعین حسینی بزرگ‌ترین اجتماعات بشری ست که هرساله انجام می‌گیرد و این نشان از عظمت اسلام و اهل‌بیت (ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha