جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیامهای شما به خبرگزاری حوزه

حوزه / تمام پیامهایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز و حتی کامنتهای که ذیل اخبار ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیامها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

خبرگزاری «حوزه» / مخاطبان عزیز و گرامی! سلام.

تمام پیام هایی که از طریق ارسال به ادمین خبرگزاری حوزه(در شبکه های اجتماعی) یا بخش «ارتباط با ما» در سایت حوزه نیوز و حتی کامنتهای که ذیل اخبار ارسال می کنید، مطالعه می شود و به تناوب، تعدادی از این پیام ها را منتشر می کنیم. از اینکه با رسانه رسمی حوزه همراهید، خرسندیم.

 

🔹  سلام علیکم، با تشکر از کانال خوب ومردمیتان، لطفا به مسؤلین ارشد حوزه علمیه و  مراجع گرامی بگویید که به دولت بگویند یا سفارشی بکنند که یک فکری به حال معیشت دانشجویان و طلاب متاهلی که در حال تحصیل هستند و شغلی ندارند بکند. بااین وضع نمیشه به تحصیل ادامه داد نه در دانشگاه و نه در حوزه علمیه. باتشکر

 

🔹  لطفا یه فکری برای تسهیلات اربعین بشه . در خبرها آمده بود که دانشجویان دانشگاه آزاد برای شرکت در پیاده روی اربعین می توانند از تسهیلات این دانشگاه که شامل وام به مبلغ ۱۰ میلیون ریال(معادل یک میلیون تومان) است، استفاده کنند. خوب بود اگه حوزه هم این کار را انجام دهد. فقط یک متولی معتبر مثل صندوق دفتر تبلیغات  میخواهد که این امر را بر عهده بگیرد.

 

🔹  یه وقت درباره fatf موضع نگیریدا. یه وقت روشن گری نکنیدا. یه وقت او تجمع ها یی که طلبه هام بیشترشون هستن شرکت نکنیدا. فقط درباره فلان همایش و فلان کارگروه و... از این چیزا حرف بزن.

 

🔹  سلام لطفا صدای طلاب رو به علما و مراجع برسونید که نسبت به fatf  موضع گیری صریح داشته باشن.

 

🔹  چرا از زیبا کلام که با شبهه افکنی به ناحق وجهه هزاران طلبه را لکه دار می کند شکایت نکردید؟ اصلا بپرسید تکلیف پولهایی که برای کمک به زلزله زده ها از مردم گرفت چی شد؟

 

🔹  سلام لطفا سایت نجاح که بسیار نامنظم و سنگینه ویرایش اساسی کنید. با موبایل نمی توان بسیاری از بخش ها را دید.

 

🔹  با سلام و احترام. از شما خواهشمندیم که در مورد کتاب ها و کلاس های نظام جدید حوزه تجدید نظر فرمایید در نظام جدید طلاب ترمی هشت یانه کتاب دارند و کلاس ها هم زیاد است و علاوه بر آن جدیداً درسی با عنوان مکالمه عربی برای طلاب اجباری شده و حقیقتاً وقتی نمی ماند بالاخص برای طلاب متاهل که برای امرار معاش به کاری مشغول اند، از شما خواهشمندم این موضوع را پیگیری کنید. باتشکر

 

🔹  سلام. شما توی این کشور زندگی نمی‌کنید؟؟؟همه دارن در مورد fatf و شفافیت آرائ نمایندگان صحبت می کنن ولی شما یه خبر هم نزدید.

 

🔹  سلام علیکم. لطفا یک حرکت انقلابی درجهت آموزشی حوزه انجام بدهید. مگرمی شود ۴ درس اصلی فقه واصول ازصبح درحوزه برگزارشود وبگوییدطلبه ملا می شود.۴درس یعنی ۴ساعت کلاس ۴ساعت مباحثه ۴ساعت پیش مطالعه.۱۲ساعت فقط باید برای فقه واصول وقت بذاریم که درواقع امکان نداره.الان طلبه مجبورند ۲تا درس را فقط مباحثه کنند ودوتادرس دیگررا فقط امتحان بدهند تاپاس کنند.بااین وضع حوزه طلبه ها تبدیل به شب امتحانی وپاس کردن شدند.

 

🔹  سلام علیکم. شما به بهانه‌های رسانه‌ای و پوشش سراسری خبری، سخنان آیت الله صافی را درباره تصوف پخش کردید. خب انصاف ایجاب می کند مطالب آیت الله جوادی و علامه حسن‌زاده را هم درباره فلسفه و عرفان به همین مفصّلی پوشش دهید.امیدوارم طرفدار کسانی نباشید که باعث شدند تفسیر رهبر فقید و فرزانه انقلاب به یک جلد منحصر شود. همان کتاب "تفسیر سوره مبارکه حمد".

 

🔹  سلام علیکم ،الحمدلله ۱۸سال است در محضر مبارکه حضرت معصومه سلام الله علیها در مدرسه فیضیه مشغولم،اون چیزی که نیازمند توجه جدی است، اخلاق واعتقاد راسخ است،دوم مسئله معیشت طلاب است،این چه سیستمی است اونی که شاغل است داره شهریه میگیره، چرا تفحص نمیکنید، مگه چقدر طلبه،روحانی داریم که شناسایی اونها سخت باشه، پنج ساله تورم بالا ،اما ما روحانییون همان شهریه سابق ،چرا تذکر نمیدهید چرا پیگیری نمیکنید ،بابا اونی که فقط،فقط داره آخوندی میکنه چه گناهی کرده،!اونی که یه بچه داره یک  شهریه ثابت و اونی که پنچ تا بچه داره همین شهریه فرقی نمیکند.

 

🔹  سلام خسته نباشید سال گذشته از بیشتر زائران در مرز شلمچه عوارض 12 هزار تومانی دریافت میشد که که آنرا به منطقه آزاد اروند نسبت می دادند و میگفتند عوارض منطقه ازاد است، پس گفتن اینکه عوارض چند سالی است که دریافت نمی شود کذب می باشد.

 

🔹  صحبتهای وحید جلیلی در نقد صداوسیما را خواندم. بیچاره صدا و سیما نمی داند کدام طرفی باید بره .... از دو طرف میخوره!!!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha