جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر شکریان - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام شکریان به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان ملت ایران و عراق اشاره کرد و گفت: متأسفانه حتی روزنامه های داخلی هم به ایجاد اختلاف بین عراق و ایران دامن می زنند و این خیانت به اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در گردهمایی رؤسای تبلیغات اسلامی استان با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشورمان گفت: جنگ، محاصره اقتصادی و مشکلات از امتحانات الهی خداوند است همه ما امروز در معرض امتحان هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که امروز همه ما در برابر آزمایش و امتحان الهی قرار داریم، گفت: بعضی ها را خداوند متعال با مسؤولیت، دلار، سکه و شهوت مالی و مقامی امتحام می کند.

وی با اشاره به این که خداوند متعال فرمودند هرکه ایمان آورد رها نمی کنیم، بلکه امتحان می کنیم تا میزان ایمانش را بسنجیم، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه مشکلات همواره امید به خدا می دهند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، بصیرت ملت و تدبیر رهبری، رویش های زیادی داشته است، بیان داشت: امروز همه باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب و ولایت باشیم و از آن مراقبت کنیم چون سعادت ما در حفظ و حراست از این دو نعمت بزرگ است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که خوشبختانه ظرفیت های ارزشمندی در داخل کشور موجود است که می توان با تکیه بر آن از مشکلات عبور کرد، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با حمایت و تقویت این ظرفیت های موجود در جهت رفع مشکلات گام بردارند.

حجت الاسلام شکریان همچنین بر ضرورت تقویت وحدت و همبستگی ملی در جهت برون رفت از مشکلات و بحران ها تأکید کرد و گفت: تلاش دشمن ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم و مسئولان است که باید هوشیار باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مسئولان باید از همه ظرفیت های موجود در جهت خدمت و کاهش مشکلات و آلام مردم بهره گیرند، خاطرنشان کرد: نباید کشور را  بر اساس وعده های تو خالی غربی ها اداره کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن مراسم بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تقویت و گسترش این مراسم معنوی بهره گیریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان ملت ایران و عراق، گفت: متأسفانه حتی روزنامه های داخلی هم به اختلاف بین عراق و ایران دامن می زنند و این خیانت به اسلام است.

وی با تأکید براین که باید تلاش شود تا بستر حضور همه علاقه مندان و عاشقان حسینی در مراسم اربعین حسینی فراهم شود، گفت: افراد بسیار زیادی در جامعه حضور دارند که به دلیل عدم تمکن مالی امکان حضورشان در اربعین حسینی وجود ندارد که خیران می توانند در جهت فراهم کردن حضور این علاقه مندان نقش آفرین باشند.  

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha