پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ مسئول ستاد بانوان اربعین حسینی استان قزوین از اعزام خواهران مبلغ مسلط به زبان های عربی، انگلیسی و اسپانیایی به مراسم پیاده روی اربعین حسینی خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور در جلسه ستاد اربعین حسینی استان قزوین، گفت: بانوان زیادی در مراسم پیاده‌روی اربعین حضور دارند و رسالت ما بسترسازی برای افزایش شعور بانوان و مردم نسبت به اهل بیت(ع) و پیاده‌روی اربعین است.

خانم نظری پور تصریح کرد: بانوان ما در تمام عرصه‌های انقلاب ایران نقشی بسیار ارزنده و چشمگیر داشته‌اند، بر همین اساس باید برای فعالیت‌ها و حرکت‌های آن‌ها برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

مسئول ستاد بانوان اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: بانوان در پیاده‌روی اربعین باید به تولید مباحث و محتواهایی در راستای پیاده‌روی اربعین است  بپردازند.

 استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد: گسترش اربعین در کل دنیا از طریق جامعه بانوان امکان‌پذیر است و بر همین اساس ما نشست‌های علمی و تخصصی با حضور روحانیت حوزه علمیه قزوین در راستای پیاده روی اربعین داشته ایم که این جلسات تا قبل از سفر ادامه خواهد داشت.

خانم نظری پور به برگزاری نمایشگاه کمپین حمایت از پیاده روی اربعین توسط حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: نمایشگاهی هم به همین موضوع توسط حوزه علمیه خواهران استان قزوین در نمایشگاه بین المللی برپا شده است.

 خانم نظری پور به اعزام خواهران مبلغه به موکب های مسیر نجف به کربلای معلی و در شهر کربلا پرداخت و بیان کرد: تعدادی از خواهران مبلغ که به زبان های عربی ،انگلیسی و اسپانیایی مسلط هستند را نیز انتخاب و به کشور عراق اعزام می کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha