جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خاتمی

حوزه/ امام جمعه موقت تهران با تشریح چهار جنگ دشمن علیه ملت و نظام ایران، گفت: ما در حال جنگ هستیم، ترامپ همانند دیوانه و لات چاله‌ میدانی به جان مردم دنیا افتاده است، او نه‌تنها با ما بلکه با جهان در افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، آیت‌الله سید احمد خاتمی، عصر پنج‌شنبه در دیدار با طلاب و روحانیان بجنورد که در محل حرم مطهر حضرت سید عباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا (ع) برگزار شد، با اشاره به عرصه‌های تقابل دشمنان با نظام اسلامی، اظهار کرد: ما در وسط چهار جنگ قرار داریم، چهار جنگی که شوخی هم نبوده و دشمنان در این چهار جنگ در مصاف جدی با ملت ایران هستند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور در تشریح چهار جنگ دشمن علیه ملت و نظام ایران، اضافه کرد: «جنگ فرهنگی» که مقام معظم رهبری تحت عنوان تهاجم فرهنگی از آن یاد کردند یکی از عرصه‌های نبرد دشمنان با ملت ایران است که یک جلوه آن ابتذال فرهنگی بوده و دنیای استکبار مدام در آن می‌دمد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنگ دوم اقتصادی است، تصریح کرد: ما در حال جنگ هستیم، ترامپ همانند دیوانه و لات چاله‌ میدانی به جان مردم دنیا افتاده است، او نه‌تنها با ما بلکه با جهان در افتاده است.

وی اضافه کرد: لحظه‌ای نیست که دنیای استکبار علیه ما توطئه نداشته باشد، اما مهم‌ترین توطئه علیه ما «جنگ اقتصادی» است که می‌خواهد داد مردم را در بیاورد، آن‌ها را از خانه‌ها به خیابان‌ها بکشاند و آن گاه ضد انقلاب را سوار بر موج کند.

آیت‌الله خاتمی اظهار کرد: جنگ سوم «جنگ روانی» است. در جنگ احزاب در ابتدای ظهور اسلام هم منافقان خطاب به مردم می‌گفتند نظام نبوی در شیب سقوط قرار گرفته است، منافقان و دشمنان امروزی هم عین همین حرف را امروز به مردم ما می‌زنند که نظام در شیب سقوط است.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی مجلس خبرگان رهبری خطاب به دشمنان و منافقان، گفت: شما در شیب سقوط هستید و برعکس نظام اسلامی در مسیر اوج و کمال بوده و روزبه‌روز  آبدیده‌تر خواهد شد.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه جنگ چهارم «جنگ رسانه‌ای» است، گفت: رسانه‌های استکباری و هم‌پیمانانشان در دروغ‌پردازی و شایعه پراکنی، فوق تخصص هستند و در ساختن و تبلیغ دروغ ید طولایی دارند.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: وقتی ما در حال جنگ هستیم، باید آرایش جنگی داشته و خستگی‌ناپذیر باشیم، زیرا اگر در جنگ یک‌طرف کمترین خستگی نشان بدهد، طرف مقابل جری‌تر می‌شود.

آیت‌الله خاتمی در پایان تصریح کرد: همانند جنگ تحمیلی هشت‌ساله، رمز پیروزی در برابر جنگ فعلی با دشمن هم ایستادگی و خستگی‌ناپذیری است، باید این حرف از اجتماع مردم ما مخابره شود که ملت ایران خسته نمی‌شوند و به فضل خداوند دشمن را خسته می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha