سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به کوری چشم دشمنان امسال جشن مردمی و مذهبی چهل سالگی انقلاب را پرشورتر از سال‌ های گذشته برگزار می‌ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌ الدین حسینی، عصر پنج شنبه، در جلسه شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان استان آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن موضوع اربعین خاطرنشان کرد: موضوعی که در برهه کنونی باید نسبت به آن حساس باشیم، موضوع اربعین است که دشمنان در پی کمرنگ‌ تر کردن آن هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: هیئات مذهبی و کانون مداحان می‌توانند برای حضور هرچه بیش‌تر مردم در حماسه اربعین زمینه را فراهم سازند.

حجت ‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: این اربعین است که مردم تمام جهان را از اقوام و مذاهب مختلف جمع می‌ کند که امسال هم با شور و حال بیش‌ تری این مراسم مذهبی بزرگ برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مداحان باید مردم را برای حضور هرچه بیش‌ تر در همایش بزرگ پیاده‌ روی اربعین ترغیب کنند تا اجازه ندهیم نوسانات اقتصادی ما را از برگزاری این حماسه وا دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: اربعین بلوغ، رشد و کمال انقلاب اسلامی است، در منابع قرآنی و روایی‌ نیز از اربعین به عنوان مرحله بلوغ و شکوفایی یاد شده است.

وی ادامه داد: در انتصابات اخیر رهبر معظم انقلاب هم شاهد آن هستیم که عرصه‌ های مهم و کلان مدیریتی به نسل جوان سپرده می‌ شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: دشمن توطئه‌ چینی می‌ کند تا نتوانیم جشن چهل ‌سالگی انقلاب را بگیریم اما غافل از آنکه نسل دهه‌ های هفتاد امروز حماسه‌ های بزرگی را می‌ آفرینند، اگر نسل اول و دوم انقلاب جنگ را اداره کردند، نسل سوم و چهارم در راستای تمدن‌ سازی انقلاب اسلامی قدم برمی‌ دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: به کوری چشم دشمنان امسال جشن مردمی و مذهبی چهل سالگی انقلاب را پرشورتر از سال‌ های گذشته برگزار می‌ کنیم و هیئات مذهبی و کانون مداحان نیز باید برای این رویداد بزرگ مشارکت مردم را جلب کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha