شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت ابوطالب(ع) برای احیای وحفظ سنت جان رسول خدا(ص) فداکاری زیادی کردند؛ به همین دلیل معرفی شخصیت بزرگ ایشان به جامعه علمی و حوزوی لازم وضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی،‌امروز در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه حضرت ابوطالب(ع) برای احیا و حفظ  سنت جان رسول خدا(ص) فداکاری کردند، بر معرفی این شخصیت  بزرگ جهان اسلام به جامعه علمی و حوزوی تأکید کردند.

ایشان افزودند: حضرت ابوطالب(ع) سهم بزرگی در ترویج دین، ارزش های اسلام و حفظ جان پیامبر(ص) انجام دادند و این فداکاری باعث شد پیامبر اسلام(ص) حتی بعد از رحلت حضرت ابوطالب(ع) لحظه ای از یاد و نامش غافل نباشند و همیشه از نیکی هایش یاد کنند.

معظم له با تاکید بر لزوم ترویج افکار، اندیشه و شخصیت حضرت ابوطالب(ع) اضافه کردند: لازم است همایش و نشست های  برای معرفی شخصیت حضرت ابوطالب(ع) برگزار شود و جامعه اسلامی این موضوع را بداند که حضرت ابوطالب(ع) شخصیتی مومن و پرهیزگار بود و برای ترویج و حفظ  دین اسلام تلاش بسیاری کرد به همین دلیل حق زیادی بر مسلمانان دارند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: برای ادای حق شخصیت های دینی عاجز هستیم ولی باید به سهم خود در راستای ترویج آنها از هیچ تلاشی دریغ نشود.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha