شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
غلامی

حوزه/وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان این که در بین مجموعه شهدای عزیزمان شهدای زیادی از دانشجویان و دانش آموزان داریم، افزود: جایگاه شهدا در دل همه دانشگاهیان است و مسیرشان، مسیر اهل دانش و تقوا است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در اجلاسیه شهدای دانشجوی کنگره ملی دو هزار شهید خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهدا چراغ راه ما بوده و هستند.

وی با بیان این که در بین مجموعه شهدای عزیزمان شهدای زیادی از دانشجویان و دانش آموزان داریم، افزود: جایگاه شهدا در دل همه دانشگاهیان است و مسیرشان، مسیر اهل دانش و تقوا است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص شهید سردار «همدانی» بیان داشت: شهید سردار همدانی جز شهدای سرافراز ما و مدافعین حرم بود، امید ما این است که نگاه های ماندگار ایشان در ما اثر داشته باشد و در قیامت از همه شفاعت کند.

غلامی اضافه کرد : سردار همدانی و همه یاران ایشان که مقاومت کردند، مایه اقتدار نظام و الگوهای خوبی برای جوانان هستند، ما باید یاد همه شهدایی که در عملیات های مختلف به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شهدایی از دانشجویان داریم که مزارشان در دانشگاه مایه آرامش است و  این یادمان ها را باید قدر بدانیم، افزود: بزرگداشت شهدا و بهره برداری از راه شهدا پیش روی ماست.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha