سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار با خانواده شهید نوربخش

حوزه/مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با بیان اینکه دیدار دانشجویان با خانواده شهدا زمینه ساز ایجاد تفکر ایثارگری است، گفت: دیدارهایی که دانشجویان با خانواده شهدا دارند باعث می شود تا با فرهنگ حقیقی ایثار و سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و مسئولین این دانشگاه به دیدار خانواده شهید نوربخش که یکی از شهدای دانشجوی خراسان جنوبی است رفتند.

حجت الاسلام محمدعلی تابعی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: یکی از الطافی که در جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده به برکت پیروزی انقلاب و خون شهدای مدافع وطن و مدافع حرم است که جان خود را در کف دستشان گذاشتند تا ما امروز احساس امنیت کنیم.

وی افزود: ما باید از مادر و پدرهایی که  فرزندانشان را فرستادند تا از وطنشان در برابر تجاوزات دشمن ایستادگی کنند، حمایت کنیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با بیان اینکه دیدار دانشجویان با خانواده شهدا زمینه ساز ایجاد تفکر ایثارگری است، خاطرنشان کرد: این دیدارهایی که دانشجویان با خانواده شهدا دارند باعث می شود تا با فرهنگ حقیقی ایثار و سبک زندگی اسلامی آشنا شوند.

حجت الاسلام تابعی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: خواندن زندگی نامه شهدا و وصیت نامه های آنان توسط دانشجویان می تواند باعث گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود.

وی در پایان گفت: شهید نوربخش که یکی از شهدای دانشجوی استان است، می تواند بهترین الگو برای دانشجویان خراسان جنوبی باشد.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha