پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله فلاحتی-خیرالبریه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی بر آموزش فرهنگ اهل بیت(ع) از مهدهای کودک تاکید کرد و گفت: دوران کودکی و نوجوانی بهترین زمان فراگیری محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه در گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی در شورای سیاستگذاری اجرای طرح فرهنگی «خیرالبریه»، با اشاره به اینکه وهابیت، بزرگ ترین خطر برای اسلام و مسلمانان است اظهار کرد: امروز وهابیت تبدیل به درد بی درمان در دنیای اسلام شده است.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان، به ترویج وهابیت در کشورهای منطقه، شمال آفریقا و دیگر کشورهای اسلامی در دنیا اشاره کرد و افزود: فرهنگ ناب اهل بیت(ع) می تواند سد محکمی علیه وهابیت باشد.

امام جمعه رشت با اشاره به کشتار وحشیانه مسلمانان به ویژه کودکان و زنان در یمن، بیان کرد: مساله کشته شدن خبرنگار عربستانی در ترکیه برای فرار از پاسخگویی به افکار عمومی در صدر خبرهای دنیا قرار گرفته و کشتار یمنی ها به فراموشی سپرده شده است.

رئیس شورای حوزه علمیه گیلان در ادامه بر تجمیع فعالیت تمام دستگاه های فرهنگی گیلان تاکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در امور فرهنگی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه استفاده از نیروهای فعال حوزه های علمیه و دانشگاه ها حایز اهمیت است، تصریح کرد: معارف اهل بیت(ع) به صورت کارشناسی باید از طریق صداوسیما تبیین و ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار فعالیت های بیشتر عمرانی در مناطق آسیب پذیر استان شد و اظهار کرد: فقر استان های شمالی زیر سرسبزی آنها پنهان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی بر آموزش فرهنگ اهل بیت(ع) از مهدهای کودک تاکید کرد و متذکر شد: دوران کودکی و نوجوانی بهترین زمان فراگیری محسوب می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha