شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روزی نیست که کشورهای غربی به بهانه های واهی و بچگانه قطعنامه ای علیه این انقلاب صادر نکنند. جالب اینجاست سعودی ها هم که نماد بارز خودکاملی و دیکتاتوری در جهان هستند، علیه ایران قطع نامه های حقوق بشری امضاء می کنند.

 ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه مانند خاری در گلوی دشمنان و غارتگران جهان اسلام است و همین امر باعث این همه توطئه و تبلیغ علیه این نظام می شود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به صدور قطعنامه های پی در پی کشورهای غربی و عربی علیه جمهوری اسلامی، عنوان کرد: روزی نیست که کشورهای غربی به بهانه های واهی و بچگانه قطعنامه ای علیه این انقلاب صادر نکنند. جالب اینجاست سعودی ها هم که نماد بارز خودکاملی و دیکتاتوری در جهان هستند، علیه ایران قطع نامه های حقوق بشری امضاء می کنند.

ماموستا رستمی ادامه داد: صعودی ها که این روزها خود را نماد بارز حقوق بشر در منطقه و حتی فراتر از آن می بینند، کودک کشانی زبردست و مهار هستند و روزی نیست که کودکی در یمن توسط بمب های آل صعود به شهادت نرسد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دیر یا زود آل صعود نتیجه جنایت خود در یمن و کودک کشی هایش خود را خواهد دید، گفت: جنگ در خاورمیانه و درگیری های نیابتی علاقه باطنی دشمنان جهان اسلام است، لذا کشورها و دول مسلمان باید این مهم را درک کنند که جنگ و درگیری خواسته دشمنان و غارتگران منابع کشورهای مسلمان است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اوضاع داخلی کشور، گفت: این روزها رسانه ها و شیپورها تبلیغاتی دشمنان پرکار شده اند و از هر اقدامی برای ایجاد ناامنی و یاس در کشور فروگذار نیستند، ولی به حمد خداوند تاکنون موفق نبوده اند.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه کسی منکر مشکلات اقتصادی در کشور نیست، اظهار داشت: هر کشوری در جهان در برهه ای از تاریخ خود دچار مشکلاتی همانند مشکلات اقتصادی بوده است، لذا این وضعیت نیز به زودی به پایان خواهد رسید، با این حال بنده به نمایندگی از علمای اهل سنت به مردم قول می دهم که این مشکلات گذارست و دشمنان بعد از مدت زمان کوتاهی از رفتار شرمگین خود کوتاه خواهند آمد و پیروزی نهایی از آن مردم ایران خواهد بود.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مسئولان نظارتی، قوه قضائیه، نیروی انتظامی و... در این روزها موظفند که با اخلال گران اقتصادی کشور برخورد شدیدی داشته باشند و آنان را در اختیار قانون قرار دهند تا درس عبرتی برای دیگر فرصت طلبان در کشور شود.

ماموستا رستمی در ادامه به فعالیت هماهنگ و منسجم رسانه های غربی ـ عربی علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: صدها شبکه ماهواره ای فارسی زبان و کردزبان این روزها تنها ماموریت شان القای یاس در کشور شده است و بیشتر قشر جوانان را مورد هدف تبلیغات مسموم خود قرار داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha