پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام انصاری

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و دولتی می تواند گامی موثر در برگزاری هر چه با شکوه مراسم اربعین حسینی باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری در جمع طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین، گفت: دشمن اساس شیعه را هدف قرار داده است و در صدد ایجاد تفرقه و نفاق است.

استاد حوزه علمیه قزوین در ادامه با بیان این که پیاده روی اربعین به عنوان یک حرکت ارزشمند برای انسجام شیعیان در سراسر جهان است و این انسجام شیعیان ضربه دردناکی برای استکبار جهانی است، افزود: اربعین حسینی امروز به یک رویداد بزرگ جهانی تبدیل شده و نمایشی میلیونی از ابراز عشق و اردات مسلمانانی از سراسر جهان به کسی است که اسوه ایثارگری و آزادگی بشریت است.

وی اظهار کرد: وقتی ۲۰ میلیون شیعه "یا حسین گویان" پیاده به زیارت امام حسین(ع) می‌روند، این یک جریان جهانی برای شیعه در برابر دشمنانی است که می خواهند مکتب اهل بیت(ع) را براندازند.

استاد حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: با وجود تمام تبلیغات منفی دشمنان و مخالفان قسم خورده اسلام، هرساله راهپیمایی عظیم اربعین با شکوه تر و پرشور تر از سال های قبل برگزار می گردد.

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: عاشورا، زمانه خون و ایثار بود و اربعین، بهانه تبلیغ و پیمان، در عاشورا حسین(ع) با تاریخ سخن گفت و در اربعین، تاریخ پای درس حسین(ع) نشست.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: تعامل و همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی و دولتی می تواند گامی موثر در برگزاری هر چه با شکوه مراسم اربعین حسینی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha