جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه گفت: کانال ها معاند همانند اهداف گروهک های تروریستی چون داعش، جبهة النصره و... عمل می کنند با این تفاوت که گروه های تروریستی با اسلحه به جنگ دین آمده اند و شبکه های مجازی با نرم افزار و شبهات دینی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام نادر رنجبر، امشب در جمع معاونین، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، اظهار داشت: متاسفانه این روزها معاندان در فضای مجازی و تلگرام پا را فراتر از توهین و افترا به مسئولین نظام و انقلاب دراز کرده اند. در بسیاری از این کانال ها شئونات اسلامی و دینی، ائمه اطهار(ع)، مقدسات اسلامی و... به باد تمسخر گرفته شده اند و گردانندگان این کانال ها و گروه ها بدون هیچ ابایی در حال تخریب چهره اسلام و بزرگان هستند و این حرکت خزنده و هدفمند از سوی دشمنان به صورت کامل برنامه ریزی شده است.

این استاد حوزوی افزود: هدف این کانال ها همانند اهداف گروهک های تروریستی چون داعش، جبهة النصره و... عمل می کنند با این تفاوت که گروه های تروریستی با اسلحه به جنگ دین آمده اند و شبکه های مجازی با نرم افزار و شبهات دینی.

حجت الاسلام رنجبر در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آغاز این دو حرکت تخریب کننده در جهان اسلام با همزمانی معناداری آغاز شده و به عینه می بینیم که در آن سوی آب ها یعنی در کشورهای غربی چهره رحمانی اسلام، تغییر کرده است و شاهد ایجاد گروه های اسلام ستیز در این کشورها هستیم که همه اینها از نقشه های بلندمدت استکبار می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با اشاره به اینکه بیشترین هجمه های عقیدتی علیه باورها و اعتقادات شیعیان است، گفت: بی شک در پشت این همه فتنه و توطئه علیه مکتب و مذهب تشیع کسانی قرار دارند که به شدت از رویارویی مستقیم با شیعیان در هراسند، لذا بهترین روش برای بدنام کردن مکتب تشیع را همین جنگ روانی در فضای مجازی می دانند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه روحانیون و طلاب و مبلغین شیعه در میان وظیفه بسیار سنگینی در برابر این همه هجمه دارند، اظهار داشت: خوشبختانه اسناد و کتبی که بر حقانیت مذهب شیعه دلالت دارد بسیار است، لذا باید علما و روحانیون شیعی با استفاده از این منابع غنی و مستند جوابگوی شبهات بی پایه و اساس دشمنان تشیع، به ویژه جریان های وهابی، تکفیری و... باشند.

حجت الاسلام رنجبر در ادامه یکی دیگر از ترفندهای دشمنان منطقه ای و جهان انقلاب را ایجاد یاس در بین جامعه و جدایی انداختن بین حوزه های علمیه و اقشار جامعه دانست و افزود: بی شک تا زمانی که بین مردم و حوزه های علمیه اتحاد، برادری، تعامل و... باشد، هیچ سلاحی علیه نظام اسلامی کارگر نخواهد بود، لذا دشمنان با هزینه های میلیاردی به دنبال ایجاد شکاف و رخته در این دیوار مستحکم هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در پایان سخنان خود خطاب به طلاب گفت: شما که سعادت سربازی امام زمان(عج) را یافته اند در فرداهای این انقلاب وظیفه خطیر دفاع از دین اسلام و مکتب حقه شیعه را برعهده دارید و باید سختی های این مسیر پر از سنگلاخ را تحمل نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha