جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نائب رئیس وفاق المدارس الشیعة پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی گفت: مدارس دینی پاکستان در اقدامات ترویستی دست ندارند و اگر سازمان های اطلاعاتی کشور در مورد این قضیه مدرکی دارند به اداره مربوط تحویل دهند و ما هم برای همکاری آماده هستیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین سید نیاز حسین نقوی نائب رئیس وفاق المدارس الشیعة پاکستان و شورای همبستگی ملی پاکستان در گفتگو با رسانه ها، گفت: در دیدار اعضای اتحادیه مدارس با نخست وزیر پاکستان 20 موارد پیشنهاد داده و تاکید کردیم که مدارس دینی پاکستان در اقدامات ترویستی دست ندارند و اگر سازمان های اطلاعاتی کشور در مورد این قضیه مدرکی دارند به اداره مربوط تحویل دهند و ما هم آماده هستیم که با دولت همکاری کنیم تا این تروریست ها به مجازات برسند.

وی افزود: دولت جدید پاکستان اکنون تازه شروع به کار کرده و ما در این مرحله گله ای نداریم و البته چند پیشنهاد نیز به دولت داده ایم که امیدواریم آنها را قبول کند.

نائب رئیس وفاق المدارس شیعه پاکستان، اظهار داشت: وفاق المدارس دینی پاکستان با صراحت به دولت صریحا گفت که هرگونه اقدام نا عادلانه دولت در مورد مدارس دینی را قبول نخواهیم کرد و دولت فعلی باید در مورد اقدامات غیر عاقلانه دولت قبلی پیگیری کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha