شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تأکید بر گرامیداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: با الهام گیری از شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده»، برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد. ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نخستین نشست ستاد سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فاروج، با اشاره به تشکیل 14 کارگروه ستاد در سطح شهرستان، گفت: مسئولان کارگروه‌های مختلف ستاد، ضمن برگزاری جلسات با نیروهای زیرمجموعه خود، گزارش جلسات را هر دو هفته یک‌بار اعلام و از توان و ظرفیت نیروهای مردمی نیز حتماً استفاده کنند.

وی در ادامه با تأکید بر تلاش همگانی به‌منظور بزرگداشت شایسته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب ما، انقلابی مردمی بود و مردم هم حافظان این انقلاب هستند و ما میراث دار شهدایی هستیم که جان خود را در راه این انقلاب فدا کردند.

حجت‌الاسلام سالاری ضمن تأکید بر حفظ وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی اضافه کرد: مراسم و برنامه‌های سطح شهرستان باید به‌صورت آئینی و تبیینی برگزار شود.‌

امام جمعه فاروج نیز در این نشست با اشاره به دلایل موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: اگر امروزه شاهد تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان هستیم، به خاطر نفوذ و هراسی است که دشمنان از نظام اسلامی در دل دارند.

حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده اظهار کرد: با الهام گیری از شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده»، برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه و عظمت خاصی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای معرفی خدمات و برکات نظام اسلامی به مردم باید آمار مقایسه‌ای از فعالیت‌های قبل و بعد از انقلاب تهیه و ارائه شود تا نسل جوان با دستاوردهای این نظام آشنا شوند.

امام جمعه فاروج در خاتمه با تأکید بر استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت‌های مردمی به‌منظور برگزاری جشن‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به این منظور باید ستاد مردمی با محوریت فعالیت اقشار مختلف مردم در عرصه‌های مختلف تشکیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha