جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

​حوزه/ ماموستا خدایی با اشاره به اینکه به زودی فرزندان ربوده شده این مملکت دوباره به آغوش خانواده های خود بازخواهند گشت، گفت: با اطلاعی که از قدرت امنیتی و اطلاعاتی فرزندان این نظام داریم، تروریست ها و عوامل این عمل ننگین همانند عوامل جنایت تروریستی اهواز به سزای عمل خود خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، در جمع طلاب اهل سنت شهر سنندج، اظهار داشت: وحدت و انسجام از عوامل اقتدار نظام بوده و هست.

امام جمعه سنندج گفت: این نظام مقدس در طول حیاتش بارها مورد توطئه، تهدید، حمله، ترور و... قرار گرفته است، ولی ذره ای از آرمان های خود عقب ننشسته است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به حادثه تروریستی در میرجاوه سیستان و بلوچستان و ربوده شدن تعدادی از بسیجیان و مرزداران اشاره کرد: حرکت غیرانسانی که گروه تروریستی و مزدور جیش الظلم انجام دادند، باعث جریحه دار شدن افکار عمومی در کشور گردید.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات تروریستی و بزدلانه نشان از ضعف و سستی عناصر تروریستی در مقابله مستقیم با نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی دارد، گفت: در این میان چیزی که برای همه مردم عیان است این می باشد که گروهک منحط مذکور بدون حمایت مالی و تسلیحاتی دشمنان این نظام و ملت هرگز قادر به انجام این اعمال ضدبشری نیستند، لذا به حامیان این جنایتکاران بشری هشدار می دهیم که دست از کارهای ناپسند و غیرانسانی خود بردارند زیرا روزی همین تروریستها به جان شما هم خواهند افتاد.

ماموستا خدایی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه به زودی فرزندان ربوده شده این مملکت دوباره به آغوش خانواده های خود بازخواهند گشت، اظهار داشت: با اطلاعی که از قدرت امنیتی و اطلاعاتی فرزندان این نظام داریم، تروریست ها و عوامل این عمل ننگین همانند عوامل جنایت تروریستی اهواز به سزای عمل خود خواهند رسید.

امام جمعه سنندج به اهداف تروریست ها از انجام این اقدام غیرانسانی اشاره کرد و گفت: تروریست ها به خیال باطل خود با انجام چنین عملیات های کوچک و کور می توانند بذر ناامنی در کشور بکارند که این خیالی باطل و بچگانه است و حامیان آنها نیز بدانند که حمایت های همه جانبه آنها چیزی را نصیبشان هرگز نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha