شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قدرتی

حوزه/ مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت: باید مجموعه قضایی به گونه‌ای رفتار کنند که مردم در جامعه احساس عدالت داشته باشند و بتوانند در محاکم و دادگاه‌ها به راحتی از حق خود دفاع کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی، امروز در مراسم معارفه دادستان قزوین گفت: مهمترین عامل احساس عدالت تکریم مردم در دستگاه قضایی و برخورداری دو طرف دعوا  از احترام، نگاه و فرصت صحبت برابر است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز دست‌به‌دست هم داده‌اند تا با تحریم و فشارهای اقتصادی به اهداف شوم و بی‌شرمانه خود برسند، لذا ما باید با آگاهی جلوی همه فتنه‌های خارجی بایستیم و نگذاریم دشمنان به اهداف خود نزدیک شوند.

 مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد:  اگر سربلندی نظام اسلامی و کشور ایران را می‌خواهیم باید همه تلاش کنیم تا مانع دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود شوند.

حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: انقلاب ما بر مبنای عدالت به پیروزی رسید و همه ما باید در جهت تحقق عدالت در جامعه اسلامی گام های مستحکم تری برداریم همان گونه که حضرت امیرالمومنین(ع) فرمودند اگر برای اجرای عدالت تلاش شود اقتدا به سنت الهی کرده ایم.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی سراسر اقتدار است و باید از همه ظرفیت های قانونی خود در جهت حاکمیت عدالت استفاده کند، چون بر این اعتقادیم که اگر دستگاه قضایی مقتدر از همه ظرفیت های خود بهره ببرد از بسیاری از تخلفات و کج روی ها جلوگیری خواهد شد و همه موظف اند که اقتدار دستگاه قضایی را حفظ نمایند.

 مدیر کل دادگستری استان قزوین گفت: باید مجموعه قضایی در استان به گونه‌ای رفتار کنند که مردم در جامعه احساس عدالت داشته باشند و بتوانند در محاکم و دادگاه‌ها به راحتی از حق خود دفاع کنند.

حجت السالام قدرتی عنوان کرد: ارزش های اسلامی دینی و ملی یک خط قرمز است که دادستان ضمن حفظ حریم ها باید به آن توجه کند و حریم اخلاقی جامعه باید از تعرض ها مصون بماند.

مدیر کل دادگستری استان قزوین همچنین از تلاش های حجت الاسلام صادقی نیارکی قدردانی و برای دادستان جدید قزوین آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha