شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ماموستا یدالله محمدی

​حوزه/ ماموستا یدالله محمدی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق سنی نشین کشور، گفت: در همین استان کردستان میلیاردها تومان هزینه توسعه راه ها، ایجاد کارخانه ها و اشتغالزایی شده است که نسبت به اوایل انقلاب و رژیم گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا یدالله محمدی، پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از طلاب و روحانیون اهل سنت دهگلان، اظهار داشت: هفته جاری همه شاهد جنایت دیگری توسط ایادی استکبار در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان بودیم که بی شک این اقدامات در راستای ایجاد تفرقه و نفاق بین برادران دینی؛ یعنی اهل سنت و اهل تشیع است.

امام جمعه دهگلان با تاکید بر اینکه هر کسی در این مملکت زندگی می کند ایرانی و در همه حقوق با دیگری برابر و مساوی است، گفت: دشمنان به ویژه تروریست ها که از سوی کشورهای عربی ـ غربی به شدت حمایت مالی می شوند می خواهند این گونه القا کنند که جمهوری اسلامی به جز شیعیان دیگر مذاهب را به حاشیه رانده است!

این عالم اهل سنت در ادامه با اشاره به برخی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در مناطق سنی نشین کشور، اظهار داشت: در همین استان کردستان میلیاردها تومان هزینه توسعه راه ها، ایجاد کارخانه ها، اشتغالزایی شده است که نسبت به اوایل انقلاب و رژیم گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، آنگه برخی از تجزیه طلبان دم از حقوق مردم کرد و دیگر مذاهب می زنند؟!

ماموستا محمدی با اشاره به اینکه تروریست ها هیچ ترحمی نسبت به سنی و شیعه ندارند، گفت: تروریست ها تنها ماشین های آدم کشی کشورهای مستکبر و بیگانه هستند، لذا اهمیتی ندارد که هدف آنها یک فرد سنتی مذهب باشد یا شیعه مذهب.

امام جمعه دهگلان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید قدردان امنیت در کشور باشیم، افزود: امروز سراسر خاورمیانه در شعله های جنگ و نفاق است، ولی به یمن فرزندان رشید این مملکت امنیت در ایران از ضریب بسیار بالایی برخوردار است که باید قدردان این نعمت الهی باشیم، زیرا تا زمانی که امنیت در منطقه ای وجود نداشته باشد، دیگر  حوزه ها نمی توانند استحکام داشته باشند.

ماموستا محمدی ادامه داد: بنده به نمایندگی مردم اهل سنت استان کردستان به خانواده های بسیجیان و مرزداران ربوده شده توسط عناصر جنایتکار استکبار در مرزهای شرقی، ضمن ابراز همدردی قول خواهم داد که این جوانان با اشراف اطلاعاتی بی نظیر جمهوری اسلامی به زودی به آغوش گرم خانواده های خود باز خواهند گشت. ان شاء الله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha