جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی اصغر دریایی

 حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ضمن ابراز همدردی با خانواده های بسیجیان و مرزداران ربوده شده در میرجاوه سیستان و بلوچستان، گفت: فرزندان نظام با اشراف امنیتی و اطلاعاتی به زودی آنان را سالم به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گرداند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به حادثه گروگان گیری در میرجاوه استان سیستان بلوچستان توسط گروهک تروریستی «جیش الظلم»، اظهار داشت: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که دشمنان این ملت هر روز و هر لحظه به دنبال دسیسه چینی برای سرنگونی این نظام الهی و برآمده از دل مردم بوده و هستند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: عمل ننگین گروهک تروریستی «جیش الظلم» در گروگان گرفتن تعدادی بسیجی و مرزدار شاید برای تروریست های فریب خورده سرویس های جاسوسی بیگانه افتخار و فتح الفتوح قلمداد شود، ولی این حادثه که نمونه های زیادی از آن در طول عمر این انقلاب به عینه تکرار شده اشت، چیزی جز اضمحلال تروریست در جهان و منطقه نیست.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به حامیان جهانی و منطقه ای تروریسم، گفت: چندین سال است که کشورهای غربی، آمریکا، رژیم منحوس اسرائیل، برخی از کشورهای عربی و... با استفاده از دلارهای خود گروهک های تروریستی زیادی را علیه جهان اسلام به ویژه جمهوری اسلامی مسلح می کنند و با این کار خود می خواهند به نیات شیطانی خود برسند که به حول و قوه الهی هرگز به این اهداف شوم شان نخواهند رسید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: تاریخ انقلاب نشان داده هر کسی که کوچکترین چشم طمعی به این مرز و بوم داشته باشد، با پاسخ دندان شکن و محکم فرزندان این آب و خاک روبرو خواهد شد و گواه آن هم سرکوب تروریست های مریوان و رژه نیروهای های مسلح در اهواز بود.

این استاد حوزوی با اخطار به حامیان منطقه ای تروریسم، افزود: حکومت های خودکامه منطقه که برای رسیدن به نیات پلید خود گروه های آدمکش و تروریست را اجیر می کنند، بدانند بی شک روزی همین تروریست ها و درندگان دست آموزشان به سراغ خود آنها نیز خواهند رفت.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان در پایان سخنان خود ضمن ابراز همدردی با خانواده های بسیجیان و مرزداران ربوده شده در میرجاوه سیستان و بلوچستان، گفت: فرزندان نظام با اشراف امنیتی و اطلاعاتی به زودی آنان را سالم به آغوش خانواده هایشان باز خواهند گرداند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha