جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پایواره مسئول بسیج طلاب کاشان

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون شهرستان کاشان از فعالیت تبلیغی مبلغان بسیجی این شهرستان در پیاده روی و اجتماع عظیم اربعین خبر داد.

حجت الاسلام قاسم پایواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، گفت: 30 مبلغ روحانی بسیجی شهرستان کاشان با استقرار در موکب های مسیر پیاده روی اربعین حسینی، ضمن تبیین مسائل دینی و احکام، به شبهات زائرین نیز پاسخ خواهند داد.

وی از حضور طلاب مدارس علمیه  منطقه کاشان در پیاده روی اربعین حسینی امسال خبرداد و افزود: به دلیل استقبال زیاد طلاب از این حرکت عظیم معنوی، اکثر مدارس علمیه  شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق در ایام اربعین تعطیل می شوند.

حجت الاسلام پایواره، حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی را نشان از عظمت فرهنگ اهل بیت(ع) و عشق به حضرت سیدالشهدا(ع) دانست و با بیان این که دشمنان به دنبال کم رنک کردن حضور مردم در اربعین هستند، اظهار کرد: هرچه حضور مردم در حرکت عظیم اربعین بیشتر باشد، موجب نا امیدی دشمنان در اجرای اهداف پلیدشان خواهد شد

مسئول حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهرستان کاشان، با بیان اینکه مردم علیرغم وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی، امسال پرشورتر از سال های قبل در عزاداری امام حسین(ع) شرکت کردند، افزود: امت همیشه در صحنه ایران قطعا حضورشان در مراسم اربعین حسینی پرشورتر از سال های قبل خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha