پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
امام جمعه یزد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: با توجه به جمعیت کشور در سال، صدها میلیون دست لباس نیاز است که هزینه بسیاری هم توسط مردم برای آن پرداخت می شود و مانند دیگر صنایع نیاز به سرمایه و تکنولوژی خاصی ندارد و می‌توان با ایجاد شهرک‌های تولید پوشاک در جامعه زمینه اشتغال‌زایی افراد بسیاری در جامعه را فراهم آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد شب گذشته در دیدار مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با اشاره به اقدامات فرهنگی که از سوی کمیته امداد در کنار فعالیت‌های اقتصادی و رسیدگی مالی به محرومان انجام شده، گفت: این فعالیت ها در سطح کشور مناسب بوده ولی با توجه به اینکه اقشار آسیب ‌پذیر جامعه بیشتر در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند باید این فعالیت‌ها افزایش پیدا کند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تلاش برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی در میان مددجویان را مهم دانست و افزود: ترویج فرهنگ دینی و اخلاق ‌مداری در میان این قشر می‌تواند آثار بسیار خوبی بر زندگی فردی و اجتماعی آنها داشته باشد.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: کمیته امداد از پشتوانه حمایت مردمی و خیران جامعه برخوردار است و باید از این ظرفیت عظیم در راستای رفع مشکلات جامعه به ویژه افراد زیر پوشش کمیته امداد استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بیکاری که گریبانگیر بیشتر جوانان شده، گفت: کمیته امداد باید تلاش کند تا با حمایت از مددجویان خود، زمینه اشتغال‌زایی برای آنها و دیگر افراد جامعه را فراهم آورد.

آیت الله ناصری یزدی با بیان اینکه یکی از صنایع زود بازده در عرصه اقتصاد و تولید کشور پوشاک است، تصریح کرد: با توجه به جمعیت کشور در سال، صدها میلیون دست لباس نیاز است که هزینه بسیاری هم توسط مردم برای آن پرداخت می شود و مانند دیگر صنایع نیاز به سرمایه و تکنولوژی خاصی ندارد و می‌توان با ایجاد شهرک‌های تولید پوشاک در جامعه زمینه اشتغال‌زایی افراد بسیاری در جامعه را فراهم آورد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha