پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بر تلاش برای افزایش حضور مردم در پیاده روی اربعین تاکید کرد و گفت: باید امکان حضور آسان و حتی رایگان مردم را فراهم می‌کردیم و این مراسم هر چه باشکوهتر برگزار می‌شد تا عظمت مکتب امام حسین(ع) را هرچه بیشتر به جهان بشناساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، عصر امروز در جمع مسئولین کاروان های اربعین حسینی استان کردستان، اظهار داشت: در مسیر حرکت اربعین مشکلات و سختی های بسیاری است، ولی شوق دیدار معشوق تمام این سختی ها را از یاد انسان و مومن می برد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی افراد تمام داشته‌های خود را در گرو حضور در این مسیر گذاشته‌اند و این ایثار در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: دشمنان اسلام و ایران از تداوم این رویداد هراس دارند و با پوشش آن به شدت مخالفند، چرا که نگرانند اگر این واقعه درست پوشش و انتقال داده شود، گرایش به اسلام افزایش پیدا می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بر تلاش برای افزایش حضور مردم در این مراسم تاکید کرد و افزود: باید امکان حضور آسان و حتی رایگان مردم را فراهم می‌کردیم و این مراسم هر چه باشکوهتر برگزار می‌شد تا عظمت مکتب امام حسین(ع) را هرچه بیشتر به جهان بشناساند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در پایان سخنان خود این حرکت را برای کشور مفید دانست و گفت: آنچه ما را در برابر دشمنان نگه داشته، روحیه مقاومت بوده که اگر این روحیه از بین برود، با هیچ پول و  اقدامی نمی توان آن را بازیافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha