چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا

حوزه/ منطقه بیجار نیازمند مسئولین کارآمد، مخلص و وفادار به مردم این منطقه است و امیدواریم بتوانیم با تلاش همه نیروهای انقلابی و همکاری طلاب و روحانیون کار آمد و توانمند مشکلات را یکی پس از دیگر از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا،در گردهمایی طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم که در سالن اجتماعات این مجمع درقم برگزار شد بر حضور در راهپیمایی در اربعین تأکید کرد و گقت: اربعین از گذشته روز مقدسی بوده و امیداورم بتوانیم در روز اربعین شاهد اتفاقات بسیار خوبی برای جهان اسلام باشیم.

 قاضی دیوان عالی کشور در ادامه مهمترین مشکلات منطقه بیجار را، عدم همکاری، وحدت و  هم فکری مسئولین در منطقه بر شمرد و اظهارداشت: معتقدیم با هم فکری و وحدت یکپارچه نیروهای مخلص و انقلابی می توان بر همه مشکلات و ناملایمات پیروز شد.

نماینده طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم اظهارداشت: منطقه بیجار نیازمند مسئولین کارآمد، مخلص و وفادار به مردم  این منطقه است و امیدواریم بتوانیم با تلاش همه نیروهای انقلابی و همکاری طلاب و روحانیون کار آمد و توانمند مشکلات را یکی پس از دیگر از بین ببریم.

وی با اشاره به وجود نعمت و اهمیت امنیت در کشور خاطرنشان کرد: از روزی که حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی به عنوان نماینده ولی ففیه در استان کردستان منصوب شده است، فعالیت های خوبی شده و برادران اهل سنت و شیعه همچون گذشته در کنار یکدیگر در وحدت و یکپارچگی به امنیت استان کردستان افزوده اند.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha