جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار فرمانده نیروی انتظامی کشور با آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور و هیئت همراه، شامگاه یک‌شنبه، در راستای ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های انتظامی مرزها، با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، سردار اشتری، در این دیدار با بیان اینکه در تمام مرزها تردد به‌صورت روان در حال شکل‌گیری است و هیچ مشکل امنیتی نیز وجود ندارد، گفت: با درایت و تیزبینی مأموران انتظامی، تردد در مرزها روان بوده و انتظار می‌رود، این روند ادامه یابد.

وی همچنین با بیان اینکه اداره گذرنامه به‌صورت سه شیفت در خدمت زائران است، اظهارداشت: افرادی که گذرنامه جدید اخذ می‌کنند، می‌توانند به دفاتر خدمات مسافربری مراجعه کرده و نسبت به دریافت روادید اقدام کنند.

همچنین آیت‌الله موسوی جزایری، در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های پرنس نیروی انتظامی، با بیان اینکه زیارت اربعین یک مانور بین‌‌المللی و بی‌سابقه جامعه تشیع است، گفت: راهپیمایی اربعین یک قدرت عظیمی برای شیعیان و ارادتمندان سید‌الشهدا(ع) به وجود آورده که خود سببی برای ایجاد انس و محبت میان دو کشور ایران و عراق شده است.

امام جمعه اهواز، با اشاره به اقدامات دشمنان برای تفرقه میان مسلمین، تصریح کرد: دشمنان در تلاش برای ایجاد تفرقه بین این دو کشور هستند تا از قدرت بزرگ تشیع جلوگیری کنند؛ اما این انسجام، مودت و برادری زیر سایه حق و سیدالشهدا(ع) بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha