سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضرت آیت الله "مصطفی علما" روز  دوشنبه در نشست با مدیرکل و دیگر مسئولان اداره کل بیمه سلامت استان به مناسبت هفته ملی بیمه سلامت،

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف حضرت امام(ره) از ایجاد انقلاب اسلامی پیاده شدن احکام الهی و توجه بیشتر به قشر محروم و مستضعف بود، گفت: خدمت رسانی به مردم،خصوصا اقشار ضعیف مهمترین هدف انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز  دوشنبه در نشستی با مدیرکل و دیگر مسئولان اداره کل بیمه سلامت استان به مناسبت هفته ملی بیمه سلامت، گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرموده اند باید به سمتی برویم که در کشور هیچ خانواده ای دارای بیمار جز رنج آن بیماری، رنج دیگری نداشته باشد

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی خدمات بیمه ای ارزشمندی صورت گرفته، اما جای کار بیشتری وجود دارد، افزود: در بعضی از کشور های جهان خدمات بیمه ای کامل تر و بیشتری برای شهروندانشان وجود دارد که کشور ما نیز باید به این سمت برود .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه هدف حضرت امام(ره) از ایجاد انقلاب اسلامی پیاده شدن احکام الهی و توجه بیشتر به قشر محروم و مستضعف بود، ادامه داد: خدمت رسانی به مردم،خصوصا اقشار ضعیف مهمترین هدف انقلاب اسلامی است.

 آیت الله علما با تاکید بر اینکه در دین مبین اسلام پس از واجبات هیچ کاری بالاتر و مهمتر از خدمت به مردم  وجود ندارد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز بر اساس تعالیم دینی، دغدغه ای بالاتر از خدمت به مردم ندارد.

در ادامه این دیدار، مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه از عملکرد و خدمت رسانی این اداره کل به بیمه شدگان تحت پوشش خبر داد و گفت: سازمان بیمه سلامت ماهانه 35 میلیارد تومان را بابت هزینه درمان بیمه شدگان سلامت در استان پرداخت می کند.

کیومرث مظفری با بیان اینکه هم اکنون 60 درصد از جمعیت استان کرمانشاه را بیمه شدگان سلامت تشکیل می دهند، افزود: اقشار ضعیف جامعه، روستاییان و عشایر با بیمه رایگان،همچنین کارکنان دولتی،خانواده معظم شهدا و ایثار گران و روحانیون محترم  را شامل می شود.

وی در پایان گفت: هم اکنون 370 هزار نفر از اقشار ضعیف استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha