شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه شهيد مطهري تنكابن

حوزه/ پس از پیروزی انقلاب، دشمنان در ابتدا با کمک منافقین، جنگ داخلی و سپس جنگ تحمیلی را علیه ما راه اندازی و اعلام کردند که نیم ساعته کمر ایران را خواهند شکست، در حالی که در جنگ، هشت سال به طول انجامید و ملت ایران با توکل به خدا، اتحاد و همبستگی، پیروز مندانه این مسیر را به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، محمدی در نشست بصیرت افزائی مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری(ره) تنکابن بیان کرد: یکی از اهداف همیشگی دشمن، مبارزه با ولایت بوده که موجب شد، امیر مومنان(علیه السلام) ۲۵سال خانه نشین شوند؛ در عصر حاضر نیز، دشمن اصل نظام را هدف قرار داده و چهل سال است که با تمام همت، تلاش می کند با خرج هزینه های گزاف، به مقاصد شوم خود جامه عمل بپوشاند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان در ابتدا با کمک منافقین، جنگ داخلی و سپس جنگ تحمیلی  را علیه ما راه اندازی و اعلام کردند که نیم ساعته کمر ایران را خواهند شکست، در حالی که در جنگ، هشت سال به طول انجامید و ملت ایران با توکل به خدا، اتحاد و همبستگی، پیروز مندانه این مسیر را به پایان رساند.

کارشناس سیاسی در ادامه گفت: در اوایل انقلاب، سرزمین ایران از لحاظ تجهیزات نظامی ضعیف بود، ولی هم اکنون به جایی رسیده ایم که بُرد موشک های ما به بیش از ۲ هزار کیلومتر رسیده است؛ به همین دلیل در عصر حاضر، دشمن از جهت جنگ نظامی مایوس شده و جنگ اقتصادی، فرهنگی و روانی را علیه ایران طراحی کرده است.

وی  تصریح کرد: امروز بصیرت، بیداری، آگاهی و دانش نیاز اساسی مردم است تا خدای ناکرده از روی جهالت، دشمن را به اهداف پلیدش نزدیک نکنیم.

محمدی در پایان خاطر نشان کرد: نکته ای که در روز عاشورا  موجب بُهت و حیرت دشمنان شد، این بود که ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) در آن روز با  وجود این که اکثر یارانشان به شهادت رسیده بودند، ندا « هَل مِن ناصِر یَنصُرنی» می دادند که این امر گویای آن است که حضرت نگاهشان به امروز ما بوده، لذا باید هوشیار و بیدار بوده و از خط ولایت پیروی نماییم، تا از این مرحله پیروز مندانه عبور کرده و ان شاءالله طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آینده ای روشن را در پیش رو خواهیم داشت.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha