جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه «روز حلال عرب» در پاریس برگزار می شود

حوزه/ در غرفه های نمایشگاهی «روز حلال عرب» که در نمایشگاه بزرگ «تور بین المللی غذایی سیال فرانسه» برگزار شده است، ۲۲ نقش آفرین صنعتی و شرکت های مختلف برزیلی گوشت های حلال ارائه می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tradearabia، اتاق بازرگانی اعراب برزیلی در فرانسه، اعلام کرد غرفه های نمایشگاهی «روز حلال عرب» را در نمایشگاه  بزرگ « تور بین المللی غذایی سیال فرانسه» در سالن بین المللی تجارت و کشاورزی پاریس برگزار می کنند.

 

گفته می شود نمایشگاه بزرگ و بین المللی  مواد غذایی سیال فرانسه که هر دو سال یک بار برگزار شده،  5 روز به طول می انجامد. این نمایشگاه غذایی از روز گذشته 21 اکتبر آغاز شده و قرار است تا 25 اکتبر نیز ادامه داشته باشد.

نمایشگاه «روز حلال عرب» که با همکاری آژانس تجارت و ارتقای سرمایه گذاری برزیلی برگزار می شود امروز 23 اکتبر برپا می شود و هدف از آن ارتقاء مصرف «گوشت ذبح حلال» و جلب توجه واردکنندگان عرب اعلام شده است.

اتاق بازرگانی اعراب برزیلی قصد دارد 22 نقش آفرین صنعتی و شرکت های مرتبط را از برزیل برای شرکت در این نمایشگاه بیاورد. به گفته این اتاق بازرگانی، گوشت های حلال و اسلامی از شرکت های تولیدکننده مختلف ارائه می شود.

بر اساس گزارش های صنعتی اخیر، این ناحیه بیش از 3.5 میلیارد گوشت گاو و مرغ حلال از برزیل را در سال 2017 مصرف کرده اند. با این رقم در ذهن، برگزاری «روز حلال عرب» یک حرکت استراتژیک و به موقع برای کمک به تجارت اسلامی برزیل و ارتباط برقرار کردن با تجار و واردکنندگان عرب بالقوه می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha