پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 466349
۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶
خبر اربعین

حوزه/ تحویل ۲۵ میلیون تومان دارو به عتبات عالیات خراسان جنوبی در راستای خدمت به زائرین اربعین، و صدور مجوز خروج از مرز برای ۱۰۵ تریلی و کامیون عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، موسی جوینده، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی، اظهار کرد: تاکنون مردم خراسان جنوبی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به موکب های استان کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه دوستداران اهل بیت(ع) می توانند با پرداخت ۴۰ هزار تومان در هزینه پذیرایی از یک زائر شریک شوند، بیان کرد: کارت بانکی به شماره ۶۲۷۳۸۱۱۰۹۵۶۶۷۹۷۵ آماده دریافت کمک های نقدی مردم خواهد بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین مردم عزیز می توانند کمک های غیرنقدی خود از جمله پتو، زیرانداز، مواد خوراکی و پوشاک را به ستادهای بازسازی عتبات عالیات تحویل دهند.

تحویل ۲۵ میلیون تومان دارو به عتبات عالیات خراسان جنوبی در راستای خدمت به زائرین

محمد رحیم شهریاری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بالغ بر  ۲۵ میلیون تومان دارو از سوی هلال احمر خراسان جنوبی برای ایام اربعین تحویل ستاد عتبات شده است تا در راستای خدمت به زائران سید الشهداء از آن استفاده شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: این داروها در محل موکب جواد الائمه(ع) شهر کاظمین  مستقر خواهد بود.

شهریاری ادامه داد: همچنین ۶ نفر از نیروهای هلال احمر به همراه یک خودروی ارتباطی و دو آمبولانس از هلال احمر خراسان جنوبی برای خدمت به زائران اباعبدالله(ع) در ایام پیاده روی اربعین عازم عتبات شده‌اند.

صدور مجوز خروج از مرز برای ۱۰۵ تریلی و کامیون

محمد رضا الهی، مسئول موکب حمل و نقل و پشتیبانی مواکب خراسان جنوبی اظهار کرد: تاکنون برای ۱۰۵ تریلی و کامیون مجوز خروج از مرز صادر شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۰۲ تریلی و کامیون وارد کشور عراق شدند، افزود: همچنین  برای ۱۵ دستگاه اتوبوس مجوز ورود به داخل عراق اخذ شده است.

الهی خاطر نشان کرد: همچنین ۱۰ دستگاه اتوبوس در داخل ایران با قیمت مناسب، زائران اربعین را تا مرز همراهی می کنند.

اعزام ۲۰ نیروی خدماتی شهرداری بیرجند به عراق

محسن کدخدا، مسئول منابع انسانی شهرداری بیرجند نیز گفت: ۲۰ نیروی خدماتی از شهرداری بیرجند برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کاظمین اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از هر شهرداری حداقل یک نیروی خدماتی اعزام شده، افزود: در مجموع ۴۰ نیرو از شهرداری ها به عراق رفته اند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha