پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید وزیر اطلاعات از پایانه مرزی چذابه

حوزه/ وزیر اطلاعات با اشاره به سرعت تردد زائرین از پایانه‌های مرزی تا مبادی ورودی کشور عراق، ابراز داشت: خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی با دولت عراق در خصوص تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی صورت گرفته و هم‌اکنون زمان تردد زائرین از پایانه‌های مرزی تا مبادی ورودی کشور عراق، بسیار پایین‌تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، امروز به منظور بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، از دو مرز شلمچه و چذابه بازدید میدانی کرد.

وی پس از حضور در پایانه مرزی چذابه، از مواکب پذیرایی دیدن کرد و در حاشیه آن، به سؤالات خبرنگار اعزامی «حوزه» مستقر در مرز چذابه، پاسخ داد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی، با اشاره به نحوه خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی، گفت: بحمدالله وضعیت خدمت‌رسانی نسبت به سال‌های گذشته روز به روز بهتر شده، حتی در خصوص خدمات حمل و نقلی نیز امروز با مشکل چندانی مواجه نیستیم.

اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی در منطقه

وی، با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی در منطقه، اظهارداشت: از نظر امنیتی سربازان گمنام امام زمان و دیگر دستگاه‌های امنیتی همچون سپاه، ارتش، بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به خوبی پای کار حضور دارند و در این خصوص، مشکلی وجود ندارد.

وزیر اطلاعات، با اشاره به سرعت تردد زائرین از پایانه‌های مرزی تا مبادی ورودی کشور عراق، ابراز داشت: خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی با دولت عراق در خصوص تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی صورت گرفته و هم‌اکنون زمان تردد زائرین از پایانه‌های مرزی تا مبادی ورودی کشور عراق، بسیار پایین‌تر از گذشته است.

خدمت‌رسانی مبلغان در مسیر پیاده‌روی، جلوه زیبای اربعین است

حجت الاسلام و المسلمین علوی، با اشاره به خدمت‌رسانی مبلغان در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، گفت: یکی از جلوه‌های زیبای پیاده‌روی اربعین حسینی، حضور پر شور روحانیونی است که در کنار دیگر مردم، خادمی زائران اباعبدالله الحسین(ع) را می کنند.

وی با بیان اینکه مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی، ظرفیت‌های خوبی برای حوزه‌های علمیه است، تصریح کرد: توصیه می‌کنم حوزه‌های علمیه از این فرصت ایجاد شده، کمال بهره را برده و ظرفیت‌های بین‌المللی را تبدیل به فرصتی برای تبلیغ فرهنگ ناب شیعی کنند.

عشق حسینی مردم، انقلاب را از گزند توطئه‌های دشمن مصون داشته

وزیر اطلاعات، در پایان با بیان اینکه عشق مردم به ولایت و اهل‌بیت(ع) ضامن بقای انقلاب شده، اظهارداشت: این روح و عشق حسینی است که انقلاب و نظام را از گزند توطئه‌های دشمن مصون داشته و شعار «هیهات من الذله» زائران این پیام را به جهانیان مخابره کرده که ایران اسلامی ایستاده و هرگز در مقابل قدرت‌های مستکبر سر فرود نخواهد آورد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha