پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زائران اربعین بحرینی در مرز عبدلی کویت

حوزه/ در این راستا منابع بحرینی اعلام کردند دولت کویت امکان عبور سه هزار بحرینی را از گذرگاه مرزی عبدلی فراهم کرده است و البته این زائران پس از یک شب اقامت در مرز و با تاخیر فراوان توانسته اند از این مرز عبور کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه بحرینی اللؤلؤة با فرا رسیدن موسم زیارت اربعین شهادت سیدالشهدا(ع) شیعیان بحرین نیز با وجود تمام سرکوب ها و خفقان ها و محدودیت های اعمال شده از سوی رژیم آل خلیفه برای زیارت مرقد امام شهید خود سر از پا نمی شناسند.

در این راستا منابع بحرینی اعلام کردند دولت کویت امکان عبور سه هزار بحرینی را از گذرگاه مرزی عبدلی فراهم کرده است و البته این زائران پس از یک شب اقامت در مرز و با تاخیر فراوان توانسته اند از این مرز عبور کنند.

هدیل بوقریص از فعالان حقوق بشر کویتی از عدم برنامه ریزی در مرزهای کویت برای پذیرایی از تعداد فراوان زائران و مسافران بحرینی انتقاد کرد و در یک توئیت نوشت: گذرگاه های مرزی ما مانند هر سال در پذیرایی از مسافران و زائران اربعین ناتوان است و شکایت های به دست من رسیده که بسیاری از زائران و مسافران در مرز عبدلی باید زیر آفتاب روز و سرمای شب روی زمین بنشینند و منتظر اجازه عبور از مرز باشند در حالی که این اتفاق هرسال رخ می دهد و متاسفانه اشتباه و ناتوانی دولت کویت نیز هرسال تکرار می شود.

این فعال حقوق بشر ادامه داد: با وجود این ناتوانی و نارسایی در مرزها، امسال مسافرخانه هایی که در رزها به مسافران تمام خدمات را ارائه می داد جمع آوری شده و مردم ناچارند ساعت های طولانی منتظر خروج باشند.

زائران اربعین بحرینی در مرز عبدلی کویت

زائران اربعین بحرینی در مرز عبدلی کویت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha