سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خدمت در عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح را رسالت خطیری برای روحانیون دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر امروز در دیدار روسای عقیدتی سیاسی یگان های فرمانده انتظامی استان، با اشاره به نقش مهم عقیدتی سیاسی در تربیت سربازان اظهار داشت: حضور جوانان در دوران خدمت سربازی فرصت طلایی برای روسای عقیدتی سیاسی است تا جوانان را با دین و اسلام بیشتر آشنا کنند و رسالت روسای عقیدتی سیاسی در این باره سنگین است.

وی تاکید کرد: از روحانیون می خواهم تا به مسایل بصیرت زایی و آگاه سازی سیاسی در نیروهای نظامی و انتظامی اهمیت دهند.

امام جمعه تبریز با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از دو جبهه فرهنگی و اقتصادی به کشورمان حمله کرده اند و به همین دلیل، باید به این دو حوزه بیش از پیش اهمیت دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به نقش فعالیت های فرهنگی در دوران دفاع مقدس، اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس هر یگان نظامی که کار عقیدتی و فرهنگی خوبی در آن صورت می‌گرفت، عملکرد موثرتر و مجاهدانه‌ تری در جنگ داشت.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: امروز فرماندهان ما به نتایج و عملکرد مثبت کار فرهنگی پی برده‌اند، لذا در کمک کردن به این نهاد فرهنگی و معنوی پیش قدم هستند.

انتهای پیام/ ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha