پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اربعین رمز بقای اسلام ناب در جهان است، گفت: امام حسین(ع) با نهضت عظیم خود موجب ماندگاری اسلام، قرآن و ارزش های اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری به اهمیت و جایگاه اربعین و درس هایی که باید از اربعین گرفت اشاره کرد و گفت: اربعین به معنای زنده نگه داشتن عاشورا و فلسفه قیام عاشورا است.

وی با اشاره به این که نخستین جوشش و مغناطیس حسینی در روز اربعین رقم خورد، افزود: اربعین بزرگترین گردهمایی در جهان است که امروز چشم های بسیاری را به خود خیره کرده است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز دشمن از حضور میلیون ها انسان عاشق در این مراسم با عظمت بسیار هراسان است، تصریح کرد: همه توان و تلاش دشمن در جهت جلوگیری از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی شکست خورده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که اربعین رمز بقای اسلام ناب در جهان است، گفت: امام حسین(ع) با نهضت عظیم خود موجب ماندگاری اسلام، قرآن و ارزش های اسلامی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اربعین زیباترین اعتقاد مسلمانان به امام حسین(ع) و اسلام است، بیان داشت: اربعین مظهر صلح و دوستی تمام بشریت است.

حجت الاسلام صادقی از پیاده روی اربعین حسینی به عنوان قدرت نرم و فرهنگی امت اسلام یاد کرد و گفت: مسلمانان به ویژه شیعیان باید قدر این نعمت الهی را بدانند که با اربعین حسینی این گونه لرزه بر اندام دشمن اندازند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که این همه دشمنی برای این است تا نام امام حسین(ع) بر تارک دنیا درخششی نداشته باشد، افزود: با همه این دشمنی ها علاوه بر سال های گذشته مسلمانان جهان پر رنگ تر از گذشته حضور دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اربعین باید یاد حقیقت و یاد شهدا در مقابل  طوفان تبلیغات دشمن حفظ بماند، گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام داده تا نور حسینی خاموش بماند اما عشاقان حسین نخواستند این نور خاموش شود.

وی با بیان این که راه وخون امام حسین(ع)علم و پرچم حرکت عظیم مسلمانان خواهد بود، افزود: دشمن بداند از امام حسین(ع) و راه او جدا نخواهیم شد و این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha