چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جاماندگان اربعین

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که اربعین حسینی موجب شناخت بهتر جامعه جهانی با امام حسین(ع) شده است، گفت: تا پیش از این اجتماع میلیونی دشمنان چهره ای دروغین از دین، اسلام ناب و اهل بیت(ع) در دنیا معرفی کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری امروز در مراسمی که به مناسبت اربعین حسینی در ساری برگزار شد با بیان این اربعین عامل عزت امت اسلامی است، گفت: این حضور با عظمت دنیا را مبهوت خود کرده است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که اربعین حسینی فرصت مغتنمی برای رساندن پیام دین به جهانیان است، افزود: دنیا امروز از این حضور با عشق و علاقه امت اسلامی در مسیر کربلای معلی قبطه می خورد.

حجت الاسلام قاسمی با بیان این که اربعین حسینی موجب شناخت بهتر جامعه جهانی با امام حسین(ع) شده است، خاطرنشان کرد: تا پیش از این اجتماع میلیونی دشمنان چهره ای دروغین از دین، اسلام ناب و اهل بیت(ع) در دنیا معرفی کرده بودند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این حضور با عظمت جایگاه واقعی اهل بیت(ع) را به ملت های جهان نشان داد، تصریح کرد: امروز امت اسلامی در سایه همین حضور با عظمت می توانند به جایگاه واقعی خود در جهان دست پیدا کنند.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که عده ای به خیال خام خود فکر می کردند با توطئه و نقشه می توانند نور حسینی را در جامعه جهانی از بین ببرند، خاطرنشان کرد: همه توطئه های دشمنان موجب عظمت بیشتر امام حسین(ع) در جهان شده است.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که مراسم عزاداری امام حسین(ع) در سراسر جهان برگزار می شود، تصریح کرد: این مسأله چیز ساده ای نیست بلکه نشان از گسترش و جهانی شدن فرهنگ حسینی دارد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور میلیونی مردم در راهپیمای اربعین حسینی را شکست دیگری برای دشمنان دین و اهل بیت(ع) دانست و افزود: علیرغم همه محدودیت ها و مشکلاتی که وجود داشت اما باز هم شاهد حضور بی نظیر و گسترده عاشقان حسینی در این مراسم معنوی بودیم.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که این حضور مسلمانان یک پیام محکمی برای دشمنان با خود به همراه دارد، تصریح کرد: دشمنان اسلام ناب باید بدانند که مسلمانان جهان با هم متحد هستند و نخواهند گذاشت دشمنان دین و اهل بیت(ع) به توطئه خود علیه اسلام ناب ادامه دهند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنی با اسلام و اهل بیت(ع) پایانی نخواهد داشت و همواره وجود دارد، افزود: فاصله و شکاف میان مسلمانان تنها به نفع دشمن و اهداف شوم آنها خواهد بود.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مسلمانان باید هر راه نفوذی را به جامعه اسلامی ببندند و اجازه کوچکترین دخالت را به دشمنان در امور کشورهای اسلامی ندهند، بیان داشت: تنها راهی که می توان به دخالت و نفوذ دشمن در امور کشورهای اسلامی پایان داد وحدت و همبستگی مسلمانان است که در سایه اربعین حسینی حاصل می شود. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha