پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱۳ آبان

حوزه/ حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که با وحدت و همبستگی این بار نیز مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت، تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه امسال نیز رسوایی دیگری برای مقامات رو سیاه آمریکایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام  یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی جمعی از فعالان فرهنگی استان با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه، این روز را نماد ایستادگی ملت ایران در زورگویی های آمریکای جنایت کار دانست.

وی با بیان این که دشمنی های آمریکا با ملت ایران چهل سال است که به شیوه های مختلفی ادامه دارد، افزود: هدف آمریکایی ها از همان ابتدا نابودی انقلاب اسلامی بود که همواره در این هدف شکست خورده است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی پایانی بر چندین دهه دخالت و نفوذ آمریکایی ها در ایران بود، تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب آمریکایی ها ضمن دخالت مستقیم در امور ایران، حتی منابع کشورمان را نیز غارت می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آمریکا همواره به دنبال سلطه و نفوذ برسایر کشورها بوده است، بیان داشت: به همین دلیل تلاش می کند دوباره چتر نفوذ و سلطه خود را بر ملت ایران باز کند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تأکید براین که ملت بزرگ ایران مقتدرانه در عرصه دفاع از انقلاب حضور دارند، گفت: آمریکایی ها نمی توانند با فشار اقتصادی برای پیشرفت و توسعه کشورمان مانع ایجاد کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که مقامات آمریکایی به دروغ خود را دوست ملت ایران معرفی می کنند، ادامه داد: این در حالی است که مردم کشورمان بیشترین صدمه را از تحریم های اقتصادی آنها می بینند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران همواره در برابر تحریم های دشمنان مقاومت کردند، افزود: این بار نیز با مقاومت خود در برابر تحریم های یک جانبه آمریکا پاسخ دندان شکنی به آنها خواهند داد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از سیزدهم آبان ماه به عنوان یک فرصت طلایی برای تو دهنی زدن به مقامات آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: پس از ماه ها تبلیغات دروغین و جنگ روانی علیه ملت ایران، مقامات این کشور پروژه تحریم علیه ملت ایران را شکست خورده بیان کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که با وحدت و همبستگی این بار نیز مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت، تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه امسال نیز رسوایی دیگری برای مقامات رو سیاه آمریکایی خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و هستند، گفت: تا زمانی که این مردم غیور و هوشیار پشتیبان نظام و انقلاب هستند، آمریکا و هیچ کشور دیگری نمی تواند کوچکترین تحرکی علیه ایران اسلامی انجام دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha