سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ همایش «افول آمریکا» در قم

حوزه/ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قم تصریح کرد: افول آمریکا و شکسته شدن هژمونی آن در دنیا، امروز تبدیل به یک واقعیت شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد باقر ولدان، دوشنبه شب طی سخنانی در همایش «افول آمریکا »و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم که با حضور لوییس فراخان در مصلی قم برگزار شد، با بیان این که قم مرکز تشیع و مهد علم و اجتهاد و حرم دوم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی است، ابراز داشت: شهر مقدس قم در سال های اخیر به خصوص به مرکز گفتگوی ادیان و مذاهب تبدیل شده که در آن اتباعی از بیش از یک صد ملیت دنیا حضور دارند و به نوعی شاهراه جهان اسلام از این منظر به شمار می رود.

وی افزود: چهل سال پیش به برکت رهبری امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که خاستگاه آن از شهر قم بود و به این وسیله تحول عظیمی در جهان بشریت پدید آمد و امروز پس از گذشت چهار دهه ، وعده های خدای متعال یکی پس از دیگری محقق می شود.

حجت الاسلام ولدان همچنین با بیان اینکه حضرت امام(ره) بدون وابستگی به شرق و غرب، مدل جمهوری اسلامی را در ایران طراحی و اجرا کرد، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم که به لطف الهی تبدیل به یک درخت تنومند شده و نقطه امید همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان و بلکه همه آزادی خواهان جهان است.

وی با تاکید بر این که افول آمریکا امروز تبدیل به یک واقعیت شده، خاطرنشان کرد: همان طور که امام پیش بینی کرد و صدای شکسته شدن کمونیسم را شنیدیم در آینده نه چندان دور نیز شاهد در هم شکسته شدن هژمونی آمریکا خواهیم دید.
۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha