جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جواد العطار

حوزه/ جواد العطار از مسئولان شورای سیاسی حزب عمل عراق ضمن انتقاد از تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: هدف آمریکا از این تحریم ها حمایت از اسرائیل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، جواد العطار از مسئولان شورای سیاسی حزب عمل عراق ضمن انتقاد از تحریم های آمریکا علیه ایران، گفت: هدف آمریکا از این تحریم ها حمایت از اسرائیل است.

وی افزود: کسی که تحریم های یک طرفه آمریکا علیه ایران را پیگیری کند در می یابد که این تحریم ها به دور از قوانین بین الملل و روابط دوجانبه بوده و مهر تایید سازمان ملل متحد و شورای امنیت را با خود به همراه ندارد و این اقدامی خطرناک است که می تواند پیامدهای وخیمی برای جهان و خاورمیانه داشته باشد.

عطار ادامه داد: هدف از تحریم ها و محاصره اقتصادی اضافه بر تخریب و آزار ملت ها این است که آمریکا می خواهد از این طریق به اهداف سیاسی خود برسد و اراده خود را خارج از چارچوب قانون بر ملت ها تحمیل کند.

این سیاستمدار عراقی تاکید کرد: آمریکا با تحریم های جدید خود علیه ایران به دنبال حمایت از اسرائیل است، در حالی که اسرائیل نیز به مسابقه تسلیحاتی روی آورده و در اقدامات خود به ویژه در مورد سوریه هیچ قانونی را رعایت نمی کند.

عطار در پایان سخنان خود از کشورها خواست در برابر تهدیدها و تحریم های آمریکا در کنار ایران بایستند؛ زیرا این تحریم ها اگر موفق شود به تمام کشورهای منطقه کشیده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha