جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مهم ترین هدف دشمن همواره ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی و نفوذ در این کشورها بوده است، گفت: مسلمانان باید هوشیار باشند و با بهره گیری از معارف الهی و سیره اهل بیت(ع) تنها در جهت وحدت و همبستگی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در ساری، با اشاره به این که ائمه اطهار(ع) راه صحیح زیستن را به بشریت آموخته اند، گفت: امروز رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی در گرو بهره گیری از معارف اهل بیت(ع) است.

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام(ص) پس از خود دو امانت مهم را  در میان امت خود به امانت گذاشتند، افزود: قرآن و اهل بیت(ع) دو امانت مهم نبی مکرم اسلام برای سعادت و رستگاری امت اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که متأسفانه جامعه اسلامی به خوبی از این ظرفیت بالا بهره نگرفت و به همین دلیل با مشکلات بسیاری مواجه شده است، خاطرنشان کرد: مشکلاتی که امروز جامعه اسلامی با آن مواجه است نتیجه فاصله گرفتن از قرآن و اهل بیت(ع) است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جامعه اسلامی با توسل به این دو امانت الهی می تواند همه توطئه های دشمنان اسلام را خنثی کند، بیان داشت: متأسفانه به دلیل بی توجهی امت اسلامی به این دو امانت الهی شاهد نفوذ دشمن در کشورهای اسلامی هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مهم ترین هدف دشمن همواره ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی و نفوذ در این کشورها بوده است، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید هوشیار باشند و با بهره گیری از معارف الهی و سیره اهل بیت(ع) تنها در جهت وحدت و همبستگی گام بردارند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امت اسلامی باید بدانند تفرقه تنها به سود دشمنان قرآن و اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: شرایط امروز منطقه می تواند درس عبرت مهمی برای مسلمانان باشد تا از این پس تنها در جهت وحدت و همبستگی حرکت کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان برای سلطه و نفوذ بر کشورهای اسلامی از همه توان و قدرت خود استفاده می کند، بیان داشت: امت اسلامی باید با الگو قرار دادن سیره عملی پیامبر گرامی اسلام با بصیرت و شناخت بالا در جهت خنثی سازی توطئه دشمنان گام بردارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اربعین حسینی امسال تجلی حضور و وحدت امت اسلامی در دفاع از اهل بیت(ع) بود، خاطرنشان کرد: مسلمانان نشان دادند که با وحدت می توانند در برابر همه قدرت های جهانی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که همه توطئه های دشمن در جریان راهپیمایی اربعین حسینی شکست خورد، بیان داشت: چنین اجتماع میلیونی و خودجوشی در جهان وجود ندارد و عامل تقویت اسلام ناب است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha