پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که دشمنان می خواهند با جنگ اقتصادی ملت ایران را وادار به عقب نشینی کنند، گفت: آنان بدانند که ما پیروی امام رضا(ع) هستیم که دشمن را در توطئه حذف جریان امامت در خلافت وادار به عقب نشینی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، تولیت آستان قدس رضوی، در آیین سنتی خطبه خوانی و شمع گردانی شب شهادت علی بن موسی الرضا(ع) در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: از حضور همه خادمان و خدمتگزاران مخلص این آستان مقدس و همه مسئولان در این مراسم با شکوه و با عظمت تقدیر میکنم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که عبدالله اعوان خدمت امام رضا(ع) رسید و این چنین گفت که برای من و اهلم دعا کنید، تصریح کرد: حضرت فرمودند به خدا سوگند اعمال و رفتار و خواسته های شما پیش روی ماست و شما در محضر امام رئوف هستید.

وی با بیان این که امروز خطاب به علی بن موسی الرضا(ع) عرضه می داریم که این خدمت خدمتگزاران و این حال ملت بزرگ ایران و بردباری و استقامت در برابر دشمنان پیش روی شماست، خاطر نشان کرد: صف آرایی 40 ساله و مقاومت ملت ایران از یک سو و توفق و برتری ما امروز در منطقه و حرف برتر داشتن ملت ایران در سطح جهان به برکت توسل به مقام و منزلت امامت پیش روی شماست و امروز بعد از 40 سال موفقیت نظام مقدس اسلامی، برتری خون شهیدان پیش روی شما ائمه قرار دارد.  

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان این که امروز دشمنان می خواهند با جنگ اقتصادی، رسانه ای و روانی ملت ایران را متوقف و وادار به عقب نشینی کنند، بیان کرد: آنان می دانند و بیش تر بدانند که ما پیرو امام رضا(ع) به عنوان مقتدایی هستیم که مبارزی خستگی ناپذیر بود و دشمن را در توطئه حذف جریان امامت در خلافت وادار به عقب نشینی کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که فاطمه الزهرا(س) را پیامبر گرامی اسلام(ص) بضعه خواندند و بضعه همان سرمایه وجود رسول خداست، ابراز کرد: این سرمایه ارزشمند بعد از رحلت پیامبر(ص) کارساز بود و نگذاشت جریان حیات بخش امامت در جریان خلافت هضم شود و همین سرمایه ارزشمند سیره رضوی حضرت در ولایت عهدی، جریان امامت را حفظ کرد و تشکل جامعه اسلامی همراه با گسترش توسعه معارف رضوی در آن زمان از همه زمان ها بیش تر بود.

وی با اشاره به انسجام جامعه اسلامی و برکات امام رضا(ع) خاطر نشان کرد: به دلیل همین برکات امام رضا(ع) بود که وقتی دیدند توطئه جریان ولایت عهدی شکل نگرفت، نقشه شهادت امام(ع) را کشیدند و امشب در شب شهادت علی بن موسی الرضا(ع) خادمان برای عرض تسلیت گردهم آمدند تا از دست این امام رئوف بعد از دوماه عزاداری مهر قبولی عزاداریشان را دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پایان گفت: امیدواریم به حق این امام رئوف برکات بر این جمع و ملت بزرگ ایران و نظام مقدس و امت اسلامی نازل شود و از خدمات خدام گرامی به نام طلبه و خادم آستان مقدس سپاسگزاری می کنم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha