جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله سید محمد سعید حکیم در دیدار شیعیان هند به التزام به مکارم اخلاقی و رفتاری، تلاش در راه نیکی و تقوا و توجه به برپایی مراسم عزاداری حسینی و مشارکت در آن دعوت کردند و گفتند: برپایی عزاداری و مشارکت در آن نقش مهمی در اعتلای جایگاه دین و اعتقادات دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار شیعیان هند به التزام به مکارم اخلاقی و رفتاری، تلاش در راه نیکی و تقوا و توجه به برپایی مراسم عزاداری حسینی و مشارکت در آن دعوت کردند و گفتند: برپایی عزاداری و مشارکت در آن نقش مهمی در اعتلای جایگاه دین و اعتقادات دارد.

ایشان همچنین شیعیان را به التزام به احکام شرعی، مراعات آداب دینی و آداب اهل بیت(ع) و تقویت آن در نفس خانواده هایشان دعوت کردند.

آیت الله حکیم از کسانی که از مسافت های دور برای زیارت اربعین آمدند و از جان و مال خود در این راه بذل کردند، خواستند برای حرکت در مسیره امام حسین(ع) تجدید عهد کنند و با اعمال خود در این راه حرکت کرده و تنها به سخن اکتفا نکنند.

معظم له این سخنان را در دیدار جمعی از شیعیان هند که در موکب "اشک رقیه" به زائران اربعین خدمت رسانی می کردند، بیان نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha