شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی، سوگواران رضوی» برگزار ‌شد

حوزه/همزمان با سالروز شهادت حضرت رضا(ع) اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی، سوگواران رضوی» به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد مقدس،همزمان با سالروز شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع)، اجتماع بزرگ «بانوان فاطمی، سوگواران رضوی» امروز به همت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد.

در این اجتماع عظیم 5000 نفری، جمع کثیری از بانوان خدمتگزار آستان مقدس رضوی، همسران و مادران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، مسئولان و مخاطبان هیئات و جلسات مذهبی و تشکل‌های فرهنگی حضور داشتند.

در بزرگ‌ترین اجتماع «بانوان فاطمی، سوگواران رضوی» که با هدف تأسی از سبک زندگی و الگوی رفتاری حضرت زهرا(س) در دفاع از امامت، ولایت و رهبری تدارک دیده شده بود، بانوان زائر و مجاور با حضرت رضا(ع)، در راستای دفاع از حریم ولایت و امامت و ترویج معارف رضوی تجدید عهد و پیمان کردند.

قرائت قرآن و صلوات خاصه امام رضا(ع)، اجرای تئاتر آئینی، مداحی ویژه بانوان و قرائت عهدنامه از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، این برنامه با همکاری مرکز امور بانوان و خانواده، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با شعار «همراه با امام در برابر دشمنان» از ساعت 9 صبح در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha