پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری در واکنش به اعلام میانجیگری نخست وزیر پاکستان در مسئله یمن گفت: اگر پاکستان درمورد میانجیگری در مسئله یمن جدی است باید طبق خواست مردم یمن عمل کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در واکنش به اعلام میانجیگری نخست وزیر پاکستان در مسئله یمن گفت: اگر پاکستان در مورد میانجیگری در مسئله یمن جدی است، باید طبق خواست های مردم یمن عمل کند و ملت یمن نیز به دنبال نجات از دولت نامشروع منصور هادی هستند.

وی افزود: اکنون در یمن دولت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن یک دولت نمایشی است و در یمن دولت مردمی برسرکار است و در این دولت حوثی ها هم مشارکت دارند و اگر نخست وزیر پاکستان می‌خواهد در این مسئله مهم میانجیگری کند، باید بی طرف بوده و با مشارکت همه کسانی که در یمن موثر هستند میانجیگری کند.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین در ادامه گفت: پاکستان در مسئله یمن لازم است طبق تشخص خود عمل کرده و بدون قبول کردن فشار قدرت های جهانی و طبق خواست مردم یمن عمل کند، زیرا اگر مسئله یمن طبق خواست مردم یمنی حل نشود در منطقه یک بحران دیگر به وجود خواهد آمد.

وی در پایان گفت: ملت یمن دنبال دولت دمکراسی هستند و دولت دیکتاتور عبدربه منصور هادی را نمی خواهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha