سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام فرحزاد

حوزه/ سخنران حرم حضرت معصومه علیهاالسلام گفت: اساس و سرمایه اسلام، ولایت و محبت اهل‌بیت(ع) است و سعادت دنیا و آخرت مشروط یه پیوند عمیق و ناگسستنی با حضرات معصومین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام فرحزاد امشب در مراسم شام شهادت امام رضا علیه السلام در حرم بانوی کرامت گفت: امام رضا(علیه السلام) در مرقومه ای کوتاه به یکی از اصحاب خود که در سفر آن حضرت ساربان بود، فرموده اند: همیشه محب و دوستدار اهل‌بیت(ع) باش و لو اینکه فاسق و غرق گناه باشی و همیشه دوستدار محبین اهل(ع) هم باش و لو اینکه آن ها فاسق و گناهکار باشند.

وی افزود: اساس و سرمایه اسلام، ولایت و محبت اهل‌بیت(ع) است و سعادت دنیا و آخرت مشروط یه پیوند عمیق و ناگسستنی با حضرات معصومین است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری بر روی محبت و ولایت اهل‌بیت(ع) امری ماندگار است و اگر انسان تمام وجودش هم غرق گناه باشد اما به گونه ای پیوند خود را با اهل‌بیت(ع) حفظ نماید به برکت نور آن حضرات نجات پیدا خواهد کرد که نمونه های این مساله در تاریخ فراوان است.

سخنران حرم بانوی کرامت در ادامه یادآور شد: اگر کسی هزاران سال نماز بخواند و روزه بگیرد و... اما اهل‌بیت(ع) را قبول نداشته باشد، بر اساس روایات، با صورت به آتش جهنم خواهد افتاد و راه نجاتی نخواهد داشت.

حجت الاسلام ولمسلمین فرحزاد افزود: ریسمان واقعای الهی، حضرات معصومین هستند و مهم ترین چیزی که در شب اول قبر و هنگام برخاستن از قبر در قیامت از انسان سوال می شود، مربوط به ولایت و محبت اهل‌بیت(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: هر کس در دنیا به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف شود، آن حضرت در هنگام نامه اعمال، گذشتن از پل صراط و زمان ارزیابی اعمال و میزان به ملاقات زائرش خواهد آمد.

کارشناس معارفی حرم مطهر تأکید کرد: تمامی شبکه‌های معاند وهابی تلاش می‌کنند شیعیان را از اهل‌بیت(ع) جدا کنند و مانع زیارت و توسل شوند اما باید سعی کنیم هرچند غرق گناه هم باشیم از اهل‌بیت(ع) جدا نشویم و تلاش کنیم پیوند خود را حفظ نماییم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha