پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه/معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) خواهران شهرستان الشتر از برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی در روستاها و مناطق محروم الشتر خبر داد.

فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی در جامعه، بیان داشت: با پیاده کردن این سبک در زندگی فردی و اجتماعی می توانیم شاهد گسترش و تعمیق معنویت در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه کاهش آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت، افزود: مبلغان باید در جلسات و محافل تبلیغی خود برکات سبک زندگی اسلامی را برای مخاطبان تبیین و تشریح کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه طلاب این مدرسه با برگزاری کارگاه های دوره ای سبک زندگی اسلامی در روستاها و مناطق محروم را در بین مخاطبان تبلیغ و تشریح می کنند، خاطر نشان کرد: برخی از این کارگاه ها با محوریت آموزش های قبل از ازدواج برای بانوان روستایی برگزار خواهد شد.

شاهوردی گفت: در این کارگاه ها مبلغان تلاش خواهند کرد مولفه ها و راهکارهای ازدواج سالم، آسان و به موقع را به دختران در آستانه ازدواج آموزش دهند.

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون این کارگاه ها در برخی روستاهای شهرستان برگزار شده، بیان داشت: کارگاه های سبک زندگی سالم با محوریت ازدواج آسان، ماهانه در روستاها زیر نظر طلاب و اساتید حوزه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha