پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ جمیل طوری نائب رئیس سازمان دانشجویان پاکستان اعلام کرد مانند هر سال امسال هم گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در مرقد بنیانگذار این سازمان در لاهور برگزار می شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» جمیل طوری نائب رئیس سازمان دانشجویان پاکستان اعلام کرد مانند هر سال امسال هم گردهمایی اعضای سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در مرقد شهید دکتر محمد علی نقوی بنیانگذار این سازمان در لاهور برگزار می شود.

نائب رئیس سازمان دانشجویان پاکستان و رئیس این گردهمایی در مورد نامگذاری این برنامه، گفت: امسال چون برنامه ما مصادف با ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) شده این گردهمایی را با عنوان «گردهمایی رحمة للعالمین» برگزار خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: این گردهمایی از روز 23 نوامبر شروع شده تا 25 نوامبر ادامه خواهد داشت و مثل سالهای گذشت امسال هم در این گردهمایی شب شهدا، کنفرانس محسن ملت و کنفرانس استحکام پاکستان برگزار خواهد شد و در پایان این گردهمایی با رای گیری از اعضای این سازمان که از سراسر کشور حضور خواهند داشت رئیس سازمان انتخاب خواهد شد.

گفتنی است اين سازمان داراي اداره‌های مختلفي است كه بزرگ ترين اداره، مجمع يا مجلس نظارت با 19 نفر عضو متشكل از علما و كارشناسان موضوعات مختلف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha