جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی ابراهیمی - لرستان

حوزه/مدیر موسسه تخصصی امیر بیان شعبه استان لرستان از برگزاری دوره آموزشی روش سخنرانی برای طلاب و مبلغان این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه از سوی موسسه امیر بیان با هدف ارائه آموزش های تئوری و عملی تبلیغ کارآمد و اثرگذار برای مبلغان برگزار می شود،بیان داشت:در این موسسه طلابی که شرایط لازم برای شرکت در دوره های آموزشی را داشته باشند زیر نظر اساتید مجرب حوزه روش های سخنرانی،شیوه های آماده سازی محتوای سخنرانی،ذکر مصیبت و...را زیر نظر مبلغان و سخنوران شهیر حوزه فرا می گیرند.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش های سخنرانی و روش های تخصصی تبلیغ از ضروریات طلبگی است،خاطر نشان کرد:امید می رود با ارائه آموزش های تخصصی شاهد تبلیغ اثرگذار آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه باشیم.

مدیر موسسه تخصصی امیر بیان شعبه استان لرستان در ادامه از برگزاری دوره جدید روش سخنرانی ویژه مبلغان و طلاب این استان خبر داد و گفت:ثبت نام این دوره آموزشی از ۱۵ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ادامه دارد و طلاب می توانند با مراجعه به این موسسه ثبت نام خود را برای شرکت در این دوره آموزشی انجام دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان یادآور شد:این دوره آموزشی یکساله، بصورت متمرکز و فشرده در قالب کارگاه و کلاس هفتگی طی یک یا دو  جلسه  با انتخاب اساتید برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha