جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهدای روحانی

حجت الاسلام صفی خانی به تصویر کشیدن رشادت های شهدای روحانیت به مردم را وظیفه امروز رسانه ملی دانست و گفت: هنرمندان و رسانه ها برای شناساندن بیشتر رشادت ها و سبک زندگی شهدا به ویژه شهدای روحانیت به مردم همت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، در جمع دست اندرکاران نمایشگاه به «رسم پروانگی»، در قزوین گفت: شهدا ثابت کردند که حرکت عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و امروز نیز در جبهه های مقاومت اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) با عنوان "مدافعان حرم” همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد:  همه‌ ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم، زیرا این عزیزان فرزندان‌شان را در راه اعتلای انقلاب اسلامی فدا کردند.

معاون امور طلاب حوز ه علمیه قزوین بیان کرد: والدین شهدا با تقوا و اعتقاداتی که داشتند توانستند فرزندانی مومن و با ایمان تربیت کنند و آنها را با افتخار راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل کنند.

وی تصریح کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود توانستند از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حراست کنند و موجب سربلندی و سرافرازی امروز ایران شوند. امروز باید پدران و مادران ایرانی از سیره و منش والدین شهدا درس بگیرند تا همانند آنها فرزندانی تربیت کنند که در اعتلای نظام جمهوری اسلامی نقش‌آفرین باشند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: هر وقت در برابر دشمن ایستادگی نماییم، همه فشارها و تهدیدها به فرصت‌های زیبایی برای ملت ایران تبدیل می‌شود و در آینده نزدیک شاهد عبور از همه مشکلات اقتصادی و سیاسی و افول بیشتر قدرت دشمنان خواهیم بود.

وی اظهار کرد: رمز پیروزی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان امتداد فرهنگ عاشورا بود. رزمندگان با درس ‌گرفتن از این فرهنگ توانستند با دست خالی در برابر دشمنان مقاومت کنند و یک وجب از خاک کشور را به متجاوزان ندهند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید در مسیر شهدا گام بردارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی اگر کارها و وظایف خود را در خدمت به مردم درست انجام دهند در واقع به خواسته شهدا عمل کرده اند.

کنگره شهدا بهترین مانور فرهنگی و معنوی در کشور بود

وی به برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه این کنگره که چهارمین روز آن که اختصاص به شهد ای دانشجو و روحانی داشت، توانست به خوبی و با شکوه فراوان برگزار نماید که حوزه علمیه قزوین نیز توانست کتاب های مرتبط با شهدای روحانی و همچنین رونمایی از سه فیلم مستند شهید خانواده روحانیت استان قزوین را نیز انجام دهد.

رسانه ملی پیشگام معرفی شهدا باشد

حجت الاسلام صفی خانی به تصویر کشیدن رشادت های شهدای روحانیت به مردم را وظیفه امروز رسانه ملی دانست و بیان کرد: هنرمندان و رسانه ها برای شناساندن بیشتر رشادت ها و سبک زندگی شهدا به ویژه شهدای روحانیت به مردم همت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha