جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سیدباقر سادات حسینی - معاون فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران

حوزه/ جبهه استکبار دنبال این بودند که رئیس جمهور سوریه برود و همه کار کردند؛ ولی موفق نشدند؛ چون جمهوری اسلامی با ایجاد امنیت پایدار و امنیتی که مردم در آن همه کاره هستند و بر اساس حضور مردم ایجاد شده است، پشت این کشور ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار سادات حسینی پیش از ظهر امروز در همایش بانوان طلبه هادیان بسیجی که در اردوگاه ولایت برگزار شد با بیان اینکه انقلاب معجزه الهی بوده است، گفت: این هنر رهبر انقلاب بوده که از چهل سالگی انقلاب استفاده کرد و به همه توصیه و سفارش کرد که این چهل سالگی را گرامی و آرمان های آن را تبیین کنند.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله افزود: عدد چهل در منابع دینی از جایگاه خاصی برخوردار است و نشانه رشد، تعالی و پختگی است.

وی عنوان کرد: خدا را شاکر هستیم که با وجود همه مشکلات و هجمه های دشمن، شاهد تداوم انقلاب هستیم و در همین رابطه رهبر انقلاب برای 50 سال بعدی برنامه ریزی کردند و برنامه های پیشرفت تمدن اسلامی را زمینه سازی کردند.

سردار سادات حسینی با بیان اینکه هادیان سیاسی و  طلبه بسیجی میاندار اصلی تداوم انقلاب  هستند و می توانند در خط مقدم نرم انقلاب حضور ارزشمندی ایفا کنند، افزود: در گذشته شاهد جنگ سخت بودیم و با دست خالی جوانان این مرز و بوم ایستادگی کردند ولی امروز باید در عرصه جنگ نرم، قلم، اندیشه و تفکر و حضور اثرگذار در فضای مجازی برای تبلیغ و ترویج دین و مبانی انقلاب اثرگذار بود.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله با اشاره به امنیت فرهنگی و دستاورهای انقلاب در مورد امنیت گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی، امنیت است؛ یعنی برای دنیا الگوی امنیتی جدید به نام فرهنگی تعریف کردیم و گفتیم امنیت در سایه پلیس و پلیس بازی و جنجال سازی ایجاد نمی شود؛ بلکه در سایه امنیت فرهنگی ایجاد می شود.

وی عنوان کرد: امنیت فرهنگی یعنی در سایه آرامش و راحتی بودن؛ این همان موضوعی است که قرآن و سخنان اهل بیت(ع) برآن اشاره می کند.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله افزود: منظور از امنیت در قرآن، همان تحمل، استقامت و مقاومت، ایمان و توکل به خدای گروهی ایجاد می شود؛ امنیت در سایه تکنولوژی و قدرت ایجاد نمی شود.

وی عنوان کرد: در همین اواخر نتانیاهوی اسرائیلی با همه قدرت نظامی، دستشان به نشانی تسلیم بالابردند و بعضی از مسئولین آن استعفا کردند چون می دانند در پشت سر همه این امنیت ها نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایران است.

سردار سادات حسینی گفت: درچند روز پیش در منطقه ای از یمن شاهد جنگی تمام عیار جبهه استکبار بودیم ولی بعد از این قضیه این جبهه دنبال صلح و مسائل دیگر با یمنی هایی که دومین کشور گرسنه در دنیا هستند، بودند؛ چرا؟ چون می دانند پشت سر این استقامت و مقاومت یمن، ایران اسلامی است.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله افزود: الان در منطقه شاهد هستیم گروهای مقاومت که به واسطه طراحی امنیتی ایران و انقلاب اسلامی شکل گرفته، همه اهداف خاورمیانه جدید آمریکا را که برای آن سال ها نقشه و برنامه ریزی کرده بودند خنثی کردند که از جمله آن سوریه است.

وی عنوان کرد: جبهه استکبار دنبال این بودند که رئیس جمهور سوریه برود و همه کار کردند؛ ولی موفق نشدند؛ چون جمهوری اسلامی با ایجاد امنیت پایدار و امنیتی که مردم در آن همه کاره هستند و بر اساس حضور مردم ایجاد شده است، پشت این کشور ایستاده است.

سردار سادات حسینی با بیان اینکه الگوی بسیج مردمی یکی از دستاورهای مهم جمهوری اسلامی بود که الان در کشورهای منطقه ایجاد شده، گفت: همین بسیج مردمی کارها را بر دشمن سخت و زمین گیر کرده است.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله افزود: قضیه سوریه، قضیه رو کم کنی جبهه استکبار بود و دشمن با همه دستاورهای تکنولوژی و نظامی و لجستیکی و قدرت نظامی وارد سوریه شد ولی نتواست تاب بیاورد؛ چون ایران نخواست این کار صورت گیرد.

وی عنوا کرد: دشمن چهل سال با انقلاب در حال جنگ است و به جایی نرسیده است؛ چون ایران الگوی امنیتی-فرهنگی ایجاد و طراحی کرده و در زمینه سازی حکومت مهدوی همین امنیت انقلاب اسلامی نقش اساسی دارد.

سردار سادات حسینی گفت: در رژیم گذشته دشمن کوچکترین اهمیتی برای مردم و نظامیان قائل نبودند و در نتیجه آن، بحرین  از کشور جدا شد، ولی الان اوضاع به مراتب قابل مقایسه نیست.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله افزود: بزرگترین دستاورد امنیتی انقلاب این بود که ظلم دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی را از روی مردم بردارد.

وی عنوان کرد: امروز امنیت این است گروه های مقاومت حزب الله و حماس، اسرائیل را بیچاره کرده اند و بزرگترین کابوس آنان این است چرا با وجود این همه تکنولوژی نظامی نمی توان جلوی موشک های حماس  را گرفت و پرتاب 500 موشک به شهرهای اسرائیل کابوس برای نخست وزیر این رژیم غاصب شده است.

سردار سادات حسینی گفت: این رژیم می داند این قدرت امنیتی از سوی انقلاب و ایران اسلامی به این گروه های مقاومت داده شده است.

معاون فرهنگی قرارگاه ثارالله افزود: از دیگر دستاوردهای انقلاب، مباحث علمی و تکنولوژی دفاعی است؛ این موضوع به راحتی به دست نیامده؛ این قدرت و اقتدار است ولی امروز شاهد هستیم بعضی از افراد در درون کشور بعد از برجام به فکر از بین بردن این امنیت پایدار و قدرت دفاعی هستند چون قدرت آن را به خوبی درک کرده اند.

وی با بیان اینکه باید قدر امنیت را دانست،  گفت: برای برقرار کردن امنیت فرهنگی، پایدار و سخت و نرم همه وظیفه دارند.

313/40

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha