جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش روحانیون و نخبگان  اورامانات که بمناسبت هفته وحدت در روانسر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایران اسلامی با هدف تقویت جهان اسلام، بدون در نظر گرفتن مذهب شیعه و سنی در حال مقابله با استکبار و تقویت مسلمانان منطقه و جهان است،گفت: دفاع ایران اسلامی از ملل محروم، شیعه و سنی ندارد بلکه عمل به وظیفه مسلمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش روحانیون و نخبگان  اورامانات که بمناسبت هفته وحدت در روانسر برگزار شد، اظهار داشت: امروز دست آمریکا در اکثر جنایت های جهان از جمله یمن، سوریه، عراق، افغانستان و میانمار آغشته به خون بیگناهان است.

وی در ادامه با توجه به اینکه آمریکا برای سلطه برکشورها از هر جنایت و توطئه ای استفاده می کند،گفت: سنت اسلامی بر اینستکه جهت مقابله با دفع شیطنت استکبار جهانی مقابله کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بحمد الله به برکت صدور انقلاب اسلامی، ملت های جهان اسلام بیدار شده اند و جوانان مسلمان زیر بار حرف زور نمی روند،گفت: علیرغم دلارهای نفتی و کمک اطلاعاتی دشمنان اسلام، محور مقاومت علیه  استکبار و کفر جهانی روز به روز گسترده تر و قوی تر می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی برای  مکتب اسلام و مسلمین در برابر کفر جهانی نزدیک است،گفت: نباید فراموش کنیم که پیامبر اسلام(ص) برای پیروز شدن اسلام، شخصا در خیلی از جنگ ها حضور داشت و برای رسیدن به پیروزی چقدر تلاش نمود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ایستادگی مردم انقلابی در برابر زورگویی و قلدری های آمریکا، ریشه در آموزه های قرآنی دارد، گفت: مقابله ایران با آمریکا مطابق سنت اسلام و پیامبر(ص) است.

وی در ادامه با بیان اینکه تجربه نشان داده است که دشمنان ما هرگز دست از ددمشنی با ما و با امت اسلامی بر نخواهند داشت، گفت: استکبار جهانی در هر شرایطی به اسلام ستیزی و اسلام هراسی خود ادامه داده و ما نباید از مقابله و مقاومت خود با آنها ذره ای کوتاه بیایم.

آیت الله مصطفی علما امروز جمهوری اسلامی ایران با هدف تقویت جهان اسلام بدون در نظر گرفتن  مذهب شیعه و سنی در حال مقابله با استکبار و تقویت مسلمانان منطقه و جهان است، گفت: دفاع ایران اسلامی از ملل محروم،شیعه و سنی ندارد بلکه عمل به وظیفه مسلمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha