جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، خطاب به پدران و مادران اهوازی، گفت: فرزندان خود را برای پیوستن به حوزه علمیه تشویق کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، شامگاه شنبه، در مراسم عمامه گذاری و افتتاحیه ساختمان مدرسه علمیه سطح ۳ سفیران هدایت حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز، تأسیس این مدرسه را نعمتی از سوی امام زمان(عج)‌ دانست و اظهارداشت: إن‌شاءالله بر سر بیعت خود با امام زمان(عج)‌ بمانیم.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه اردوگاه حجت بن الحسن(عج)‌ است، بیان کرد: ما مورد هدف دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی به ویژه وهابیون هستیم.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه خوزستان مورد هدف فرقه‌های انحرافی است، افزود: ازآنجایی‌که خوزستان دروازه ورود تشیع به کشور بوده و از حیث اقتصادی برای کشور، بسیار مهم است، در سطح دنیا مطرح شده و دشمنان روی آن زوم کرده‌اند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با بیان اینکه فرزندان عشایر غیور عرب می‌توانند سربازان خوبی برای حضرت ولی‌عصر(عج) باشند، گفت: امیدوارم نسل آینده نیز در خدمت اسلام و اهل‌بیت(ع) باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه فرزندان خود را برای پیوستن به حوزه علمیه، تشویق کنید، تصریح کرد: از اساسِ مذهب تشیع، علمای شیعه بر پایه استقلال زندگی کردند و استقلال به این معنا بود که بودجه آنان، از دولت جدا است.

امام جمعه اهواز، در پایان، با بیان اینکه علمای شیعه مسئول دفاع از دین و حقوق مردم در برابر دشمنان هستند، گفت: امیدوارم این طلاب که لباس سربازی امام زمان(عج)‌ را بر تن می‌کنند، خداوند نعمت سربازی را در این مسیر به آنان کرامت بخشد.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha