جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حقوق بشر

حوزه/ چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب» با حضور جمعی از اساتید حوزه علمیه قم و نیز مهمانان خارجی و داخلی، در سنندج آ؛از شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، در آستانه هفته وحدت، چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب»، صبح امروز یکشنبه ۲۷ آبان ماه، با حضور شخصیت ها و صاحب نظران داخلی و خارجی، در تالار مجتمع فجر شهر سنندج آغاز بکار کرد.

در این نشست تخصصی ۶۰۰ نفر از علمای شیعه و سنی و نخبگان ایران و جهان اسلام و همچنین مهمانان ویژه ای از اروپا، آفریقای جنوبی، ترکیه و اقلیم کردستان عراق، حضور دارند و به تبیین حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری می پردازند.

این همایش بزرگ به همت «سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار  آیت الله العظمی خامنه ای و نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان» در حال برگزاری است.

سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اهواز، سردار حسین اکبری جانشین دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و سفیر سابق ایران در لیبی، ماموستا حاج ملأ قادر قادری از علمای اهل سنت و امام‌جمعه پاوه، دکتر قادر زاده عضو هیئت‌علمی دانشگاه کردستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، دکتر علی عباسی جانشین بین‌الملل سازمان بسیج کشور و محسن پاک آئین معاون بین‌الملل دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و سفیر سابق ایران در آذربایجان از مهمترین برنامه های این همایش است.

 برگزاری دو کمیسیون با موضوع «حقوق بشر آمریکایی و تأثیرات منفی آن بر منطقه کردستان» به ریاست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه و دکتر علی عباسی جانشین بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین از دیگر برنامه های همایش اعلام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha